  • 1. Data: 2004-07-02 09:16:40
    Temat: Staż
    Od: "Marcin" <n...@n...pl>

    Witam.
    Jestem w tej chwili na stazu absolwenckim, i chcialem sie dowiedziec jak
    wyglada sprawa rezygnacji z tego stazu z mojej strony. Dodam, ze organizator
    stazu wykorzystal moja niewiedze i kazal mi podpisac przedluzenie stazu na
    dodatkowy miesiac (a jak wiadomo jest teraz czas urlopow to mozna jeleni
    wsadzic i niech robia malpia robote), twierdzac ze jesli nie podpisze to
    bede zmuszony do zwrotu kosztow stazu. Pytam czy jest cos takiego - jesli
    rezygnuje ze stazu - jak zwrot kosztow stazu ? Bo spotkalem sie tylko z
    czyms takim jak zwrot kosztow szkolenia. A szkolenie to nie staz. Bardzo
    prosze o pomoc, najlepiej poparta aktami prawnymi. Dodam ze moj organizator
    stazu jest osoba bardzo niesympatyczna wiec nie mam zamiaru sie z nim
    rozmawiac i wole zalatwic to przez urzad pracy ktory skierowal mnie na ten
    staz

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Marcin