  • 1. Data: 2004-07-02 09:40:06
    Temat: Chce pozwać o zniesławienie.
    Od: "KassMass" <u...@o...pl>

    Chce pozwać o zniesławienie.

    Potrzebna pomoc prawna, najlepiej z Wrocławia.

    1. Koszty pozwu w Biurze Podawczym?
    2. Koszty prawnika?
    3. Czas rozstrzygnięcia sporu?

    Każda informacja będzie cenna.

  • 2. Data: 2004-07-02 12:09:16
    Temat: Re: Chce pozwać o zniesławienie.
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "KassMass" <u...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Potrzebna pomoc prawna, najlepiej z Wrocławia.

    jakbys znalazl takiego bezplatnego prawnika to bylabym wdzieczna!
    tez jestem z wro i chcialabym kogos za obraze

    --
    Hesia

  • 3. Data: 2004-07-02 16:46:00
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jakbys znalazl takiego bezplatnego prawnika to bylabym wdzieczna!
    > tez jestem z wro i chcialabym kogos za obraze

    Dziwię się Wam, ze znając system prawny w PL chce Wam się bawić w takie
    rzeczy.
    Ci którzy słyszeli tę obrazę już zapewne dawno zapomnieli o tym i życie
    toczy się dalej...

    Rozumiem jeśli nastąpił uszczerbek na zdrowiu, kradzież, pobicie itp. ale o
    zniesławienie.......

    cóż różne jest jednak hobby....

    Pozdr
    kw1618