  • 1. Data: 2005-02-13 15:44:49
    Temat: Bardzo prosze polecic mi adwokata w Lublinie na priv.
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    Jak w temacie. Juz spazylam sie na jednym adwokacie i nie chcialabym wejsc z
    deszczu pod rynne. Prosze polecic mi adwokata od spr. rozwodowych na private:

    z...@a...com

  • 2. Data: 2005-02-13 19:05:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    A jakbyś chociaż powiat podała.

  • 3. Data: 2005-02-13 19:36:05
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    > Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jakbyś chociaż powiat podała.

    Jakto powiat? W samym Lublinie, w miescie Lublinie.

  • 4. Data: 2005-02-13 20:57:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jakto powiat? W samym Lublinie, w miescie Lublinie.

    Teraz zobaczyłem, że to było w tytule. Mnie nie wyświetla tytułu do końca.
    :-)