  • 1. Data: 2005-02-13 16:15:59
    Temat: Wyjazd za granicę nie swoim samochodem.
    Od: buhajbej <"pwj[WYTNIJ]"@beetle.pl>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanie odnośnie wyjazdu nie swoim samochodem (ale za zgodą
    właściciela) za granicę. Czy trzeba mieć jakieś upoważnienie od
    właściela auta?? Chodzi mi o sytuację kiedy np. zatrzyma nas policja i
    sprawdzą że to nie mój samochód, to żeby sobie nie pomyśleli że
    kradziony i teraz go wywozimy za granicę ;-)

    Rozumiem, że jeżeli takie upoważnienie jest potrzebne to jego ważność
    musi być potwierdzona przez notariusza?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Piotr

    PS. Jeżeli to nie temat grupy to proszę, odpiszcie gdzie się z tym zgłosić.

  • 2. Data: 2005-02-13 18:10:53
    Temat: Re: Wyjazd za granicę nie swoim samochodem.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    buhajbej wrote:
> [...]
    > Piotr
    >
    > PS. Jeżeli to nie temat grupy to proszę, odpiszcie gdzie się z tym zgłosić.

    Wiele razy wjeżdżałem nie swoim samochodem i nic nie miałem i nikt się o
    nic nie pytał.

  • 3. Data: 2005-02-14 01:27:33
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    W swojej wiadomości:cunuhu$e19$...@a...news.tpi.pl,
    buhajbej" <"pwj[WYTNIJ] <"pwj[WYTNIJ]"@beetle.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
> [...]
    > kradziony i teraz go wywozimy za granicę ;-)
    >
    > Rozumiem, że jeżeli takie upoważnienie jest potrzebne to jego ważność

    Wiele wyjazdów zaliczyłem - pies z kulawa nogą się tym nie interesował, ale
    jeśli musisz to mieć dla świętego zpokoju, to nie notariusz jest właściwy,
    ale PZMot - mają stsosowne wzory/druczki oświadczen, pobierają jakiś
    pieniążek za zarejestrowanie takowegoż i powinno to w zupełności wystarczyć.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2005-02-14 01:38:25
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    Użytkownik "buhajbej" <"pwj[WYTNIJ]"@beetle.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Piotr
    >
    > PS. Jeżeli to nie temat grupy to proszę, odpiszcie gdzie się z tym
    W ramach UE niczego nie potrzebujesz, ale gdybyś chciał wyjechać np. na
    ukrainę to bież tych zaświadczeń ile się da i nie zapomnij aby jedno było
    potwierdzone notarialnie.
    Narazencja