  • 1. Data: 2005-02-13 15:35:09
    Temat: Problemy w małżeństwie. Ogłoszenie dla mężczyzn.
    Od: "Pawel Drozdziak" <p...@g...pl>

    Jeżeli:

    - twoja żona lub rodzina robią ci wyrzuty twierdząc, że nie panujesz nad sobą
    - często zdarza ci się wpadać w złość, kiedy dziecko sprawia problemy
    - w domu dochodzi do awantur i czujesz, że twoja partnerka może cię opuścić
    tego powodu
    - niepokoi cię mieszanie się policji i sądów w twoje prywatne sprawy
    - kiedy w domu reagujesz ostro i zdecydowanie zdarza się, że sytuacja wymyka
    się spod kontroli

    nasza propozycja jest skierowana właśnie do Ciebie.

    Poradnia Psychoterapii Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie przy ul.
    Belgijskiej 4 w Warszawie jest w trakcie tworzenia grupy psychoedukacyjnej
    dla mężczyzn mających kłopoty z kontrolowaniem złości.

    - zajęcia będą odbywać się w Ośrodku Pomocy Społecznej
    Ursynów ul. Dereniowa 14.
    - warunkiem uczestnictwa jest posiadanie stałego lub czasowego zameldowania
    Warszawie.
    - zajęcia są bezpłatne

    Zadzwoń i umów się na spotkanie konsultacyjne.
    Tel 845 12 12 od poniedziałku do piątku od 10.00 do 20.00

  • 2. Data: 2005-02-13 16:43:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel Drozdziak wrote:
> [...]
    > - często zdarza ci się wpadać w złość, kiedy dziecko sprawia problemy
    > - w domu dochodzi do awantur i czujesz, że twoja partnerka może cię opuścić

    [ciach]

    A co to ma wspólnego z prawem, spameprze?

  • 3. Data: 2005-02-13 16:43:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 4. Data: 2005-02-13 16:45:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 5. Data: 2005-02-13 18:29:49
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A co to ma wspólnego z prawem, spameprze?

    > - niepokoi cię mieszanie się policji i sądów w twoje prywatne sprawy

    lepiej, żeby paweł sie nim zajął, niż żeby nam tu marudził, że dostał 2
    lata z 207 kk.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 6. Data: 2005-02-13 21:46:32
    Od: "Pawel Drozdziak" <p...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A co to ma wspólnego z prawem, spameprze?

    nazwanie mnie spamerem jest w tym wypadku nieco przedwczesne. Wiekszosc
    mezczyzn zglaszajacych sie do nas przychodzi w momencie, kiedy zaczynaja
    miec problemy z prawem. Bardzo czesto korzystaja tez u nas z informacji
    prawnych (bo i takie rzeczy robimy). Wielu z nich jest kierowanych przez
    sady. Dzialamy we wspolpracy z kuratorami. Z mojej praktyki wynika, ze jest
    bardzo prawdopodobne, ze ktos wchodzi na to forum w poszukiwaniu jakiejs
    pomocy nie do konca okreslonej, bo po prostu ma problem jednoczesnie z
    policja, kuratorem, rodzina, sasiadami itd. I to ogloszenie jest wlasnie dla
    niego.

  • 7. Data: 2005-02-13 21:57:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel Drozdziak wrote:

    > nazwanie mnie spamerem jest w tym wypadku nieco przedwczesne. Wiekszosc
    > mezczyzn zglaszajacych sie do nas przychodzi w momencie, kiedy zaczynaja
    > miec problemy z prawem. Bardzo czesto korzystaja tez u nas z informacji

    I co z tego? Na kursy doszkalające z prawa jazdy też się zgłaszają
    osoby, które już prawo solidnie naruszyły (a czasem także kilka pojazdów).

    Frustracje związane z problemami seksualnymi też mogą doprowadzić do
    złamania prawa.

    Psychologia na psychologię, technika jazdy samochodem na grupę
    samochodową, a seks na seks.

    Nie rób bałaganu.

  • 8. Data: 2005-02-13 22:05:17
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Feb 2005 15:35:09 +0000, Pawel Drozdziak
    p...@g...pl
    napisał(a):
    >[...]

    idiota...
    nie dosc ze spamuje
    to jeszcze nie zauwazyl ze to jest pl.* a nie pl.waw*. jakby nie patrzec
    PLONK
    --
    JFK
    kontakt ze mna:

  • 9. Data: 2005-02-15 12:25:46
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Pawel Drozdziak wrote:
    > Jeżeli:
    >
    > - twoja żona lub rodzina robią ci wyrzuty twierdząc, że nie panujesz
    > nad sobą

    Zazwyczaj w takiej sytuacji pomaga zmiana zony

    Pozdrawiam
    SDD