  • 1. Data: 2005-02-13 16:15:15
    Temat: Prywatna uczelnia i zwrot pieniędzy za zajęcia
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    Witam,
    Jestem studentem pewnej prywatnej uczelni, na której miałem (i ZTCW będę
    jeszcze miał) nieprzyjemność uczęszczać na zajęcia pewnego dra...
    Nieprzyjemność ponieważ "dr" ten nie miał zielonego pojęcia o czym
    mówił, zajęcia prowadził ze ściągawek od jakiegoś prof. i jeżeli czegoś
    tam nie było, on tego nie wiedział. Nie możnabyło liczyć na pomoc przy
    rozwiązaniu choćby najbanalniejszego problemu (tudzież odpowiedzi na
    jakiekolwiek pytanie), o czym ja i kilkoro studentów się przekonało na
    własnej skórze.
    Ponieważ jest to prywatna uczelnia i płacę za "naukę", chciałbym się
    dowiedzieć czy jest możliwość żądania zwrotu pieniędzy za te zajęcia?
    Jeżeli tak, jak to miałoby wyglądać? Jak obliczyć kwotę? Może jeszcze
    należy mi się jakieś odszkodowanie z tytułu nienależytego wywiązania się
    uczelni z umowy?
    Jeżeli nie - dlaczego :]

    --
    Pozdrawiam,
    PablO

    [System Eliminacji Studentów Jest Aktywny]

  • 2. Data: 2005-02-13 18:10:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PablO wrote:
> [...]
    > Jeżeli tak, jak to miałoby wyglądać? Jak obliczyć kwotę? Może jeszcze
    > należy mi się jakieś odszkodowanie z tytułu nienależytego wywiązania się

    To trzeba było zaraz na początku semestru zgłośić sprawę do dziekanatu.

  • 3. Data: 2005-02-13 21:51:06
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    witek napisał(a):
    > To trzeba było zaraz na początku semestru zgłośić sprawę do dziekanatu.

    A załóżmy przez chwilę, że nie mam wehikułu czasu ;] czy w takim razie
    moge sobie teraz tylko pokląć na uczelnie?

  • 4. Data: 2005-02-13 22:10:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PablO wrote:

    > A załóżmy przez chwilę, że nie mam wehikułu czasu ;] czy w takim razie
    > moge sobie teraz tylko pokląć na uczelnie?

    Raczej tak.

  • 5. Data: 2005-02-14 01:40:15
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    > Raczej tak.

    Nie do końca.
    Znam podobną sprawę, która kończy się w Prokurzturze. Wystarczy chcieć
    zrobić im koło pióra.
    Narazencja

  • 6. Data: 2005-02-14 11:16:11
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    demaskator napisał(a):
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie do końca.
    > Znam podobną sprawę, która kończy się w Prokurzturze. Wystarczy chcieć
    > zrobić im koło pióra.

    Chęci to ja mam, pytanie czy mam prawo?