  • 11. Data: 2006-02-14 15:17:23
    Temat: Re: Stare kasety video
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Chociaż prawde mówiąc chyba najlepszym miejscem do tego będzie smietnik,
    > bo co komu po "hitach" z lat 80-tych?

    no dokladnie, walnij na smietnik i git :)

  • 12. Data: 2006-02-14 22:24:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.02.2006 Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> napisał/a:
    > Więc możesz spokojnie te kasety posiadać, jeśli nagrałeś to ZANIM prawo
    > weszło w życie.

    Chyba niezupełnie. Abstrahując od tego czy jest to czy nie jest
    legalne (posiadanie), to że nagrał je zanim weszło PA oznacza, MZ że nie
    odpowiada za ewentualny czyn zabroniony którym wtedy mógł przy tym
    popełnić. Nadal może odpowiadać za taki czyn popełniany teraz.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2006-02-14 23:10:45
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    > U mnie to problem polega na tym, ze własnie nie chce trzymac :>
    > Pytanie tylko o legalność dania tego komuś.
    >
    > Chociaż prawde mówiąc chyba najlepszym miejscem do tego będzie smietnik,
    > bo co komu po "hitach" z lat 80-tych?

    niektorzy lubia filmy i muzyke z lat 80. tylko uwazaj bo teraz placi sie
    podatek od darowizny :)

    pozdro

    --
    --------