  • 1. Data: 2006-02-14 07:22:37
    Temat: OC w hestii
    Od: Marja <m...@n...pl>

    Witam!

    mam taka przygode. dzis mija 31 dni od momentu zakupu przeze mnie auta.
    prawie miesiac temu wyslalem do porzedniego ubezpieczyciela (Hestia) ze
    dziekuje za ich uslugi (potwierdzenie wyslania pisma mam). Wczoraj po
    powrocie z pracy otworzylem poczte i znalalzme od nich pismo, ze
    najpozniej do 31dni po zakupie auta (DZIS !) musze im dostarczyc takie
    wypowiedzenie ale na ICH blankiecie.

    uwazam ze to chwyt ponizej pasa i naciaganie klienta. jesli moge procis o
    opinie - czy moje wypowiedzenie pisane "recznie" a nie na blankiecie jest
    wiazace?

  • 2. Data: 2006-02-14 07:31:34
    Temat: Re: OC w hestii
    Od: seb <s...@g...konto>

    Marja napisał(a):
> [...]
    >
    > uwazam ze to chwyt ponizej pasa i naciaganie klienta. jesli moge procis
    > o opinie - czy moje wypowiedzenie pisane "recznie" a nie na blankiecie

    Oczywiscie, ze Twoje wypowiedzenie jest wiazace - zgodnie z ustawa o
    ubezpieczeniach obowiazkowych oswiadczenia woli musza byc skladane na
    pismie - listem poleconym lub za potwierdzeniem odbioru. Forme spelnilas.

    --
    seb
    s.seb<ast>ian.s @ gmail kropka com