  • 1. Data: 2006-02-14 06:37:38
    Temat: Sprawa o zwrot pożyczki - jak zacząć?
    Od: "raz" <homologiczny(nospam)@gazeta.pl>

    Witam,
    Swojemu informatykowi (zdalnemu, który wykonywał dla mnie już kilkanaście
    projektów) pożyczyłem kilkaset zł. komunikując się przez GG. Mam w nim
    zrzuty, że prosi o pożyczenie, że odda takiego a takiego, podaje konto na
    które przelać pieniądze.
    Minąl termin, a człowiek nie odpowiada. Pod adresem zarejestrowana konta
    bankowego mieszka tylko babcia (on jest tam zameldowany) która nie zna
    aktualnego adresu tymczasowego wnuka.
    Wysłałem wezwanie do zapłaty - wróciło jako nie podjęte w terminie.
    Co teraz? jakie kroki powinienem zrobić? Znajomy z kancelarii twierdzi,
    żebym spisał to na strany jeśli ów czlowiek nie odbiera korespondencji...

    czy faktycznie jestem stratny za naiwność?

  • 2. Data: 2006-02-14 08:44:32
    Temat: Re: Sprawa o zwrot pożyczki - jak zacząć?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a ja tam wnioslbym o nakaz w postepowaniu upominawczym

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-14 08:46:20
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    >a ja tam wnioslbym o nakaz w postepowaniu upominawczym
    >
    > pozdrawiam

    tylko wnoszac o nakaz czasem nie napisz w pozwie ,ze dluznik nie mieszka tam
    gdzie jest zameldowany bo sie zaczna klocki

    a tak to... nakaz sie uprawomocni /nie podjeto w terminie/, napiszesz o
    klazulue, do komornika i jezeli dluznik cos ma na koncie to wyegzekwuje

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-14 16:42:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lookasik wrote:
    > a ja tam wnioslbym o nakaz w postepowaniu upominawczym

    Dokładnie. Może też nie odbierze listu w terminie i sprawa się przyklepie.

  • 5. Data: 2006-02-14 16:43:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lookasik wrote:

    > a tak to... nakaz sie uprawomocni /nie podjeto w terminie/, napiszesz o
    > klazulue, do komornika i jezeli dluznik cos ma na koncie to wyegzekwuje

    ... od babci.
    Komornik sie nie będzie pytał, czy on tam mieszka gdzie jest
    zameldowany, czy nie.

  • 6. Data: 2006-02-15 14:09:09
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    > ... od babci.
    > Komornik sie nie będzie pytał, czy on tam mieszka gdzie jest zameldowany,
    > czy nie.

    babci to on nie ruszy ... bo okaze sie ze dluznik nie posiada majatku w
    meijscu zameldowania (co na pewno ma miejsce) i komornik nie bedzie mogl
    podjkac czynnosci :P

    ale jesli ma konto lub prace to wejdzi ena pensje albo zajmie konto :)

    pzdr

    P.