  • 1. Data: 2002-04-30 18:14:12
    Temat: Stara nowa matura.
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

    Witam,
    Za tydzien zdaje stara mature (jestem absolwentem technikum
    elektrycznego). W piatek dyrekcja poinformowala szkole, ze na maturze
    ustnej nie bedzie mozliwosci prezentacji wybranego tematu zamiast jednego
    z pytan (mimo, ze blisko miesiac mowiono nam iz bedzie taka mozliwosc).
    Czy grupowicze mogliby wskazac mi jakies miejsca w ktorych moglbym znalezc
    informacje na ten temat? Najlepiej dokladne dane aktow prawnych.

    Kolejne pytanie: dyrekcja ok. 2 miesiecy temu zbierala od uczniow
    deklaracje dotyczace tego z jakiego przedmiotu zdaja oni matury pisemne i
    ustne. Zalozmy, ze uczen w poniedzialek najblizszy powie dyrekcji, ze
    zmienia zdanie i chce zdawac z innego przedmiotu - czy moga miec miejsce
    jakies problemy? Ponownie - bede wdzieczny za dokladne akty prawne.

    I ostatnie - gdzie znajde pelen regulamin starej matury?

    Przeszukiwalem men.waw.pl, ale ilosc ustaw tam zawartych mnie
    przytloczyla - nie jestem w stanie znalezc tego, czego szukam.
    Bede*bardzo* wdzieczny za pomoc.

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko