  • 1. Data: 2002-04-30 18:07:24
    Temat: Fabryka SPIRYTUSU i straszny smrod...
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Czesc!
    Mieszkam w pieknej miescinie, wszystko bylo cacy dopoki nie otworzyli w
    poblizu fabryki spirytusu ;-). Wszystko byloby w porzadku, gdyby nie dym
    wydobywajacy sie z kominow, ktory:
    1) jest caly czarny
    2) strasznie smierdzi, cos jak: drozdze, piwo, pszenica, ziemniaki, chleb,
    taka piekna mieszanka...
    Czy i gdzie powinienem sie zglosic w sprawie tego smrodu? Przeciez wystarczy
    zalozyc filtr (?) i bedzie po sprawie... musze przyznac, ze zapaszek nie
    irytuje tylko mnie...

    Piotr Firlej

  • 2. Data: 2002-04-30 19:22:00
    Temat: Re: Fabryka SPIRYTUSU i straszny smrod...
    Od: "news.tpi.pl" <a...@a...com>

> [...]
    >1) jest caly czarny
    >2) strasznie smierdzi, cos jak: drozdze, piwo, pszenica, ziemniaki, chleb,

    niestety gorzelnie są uciążliwe dla środowiska, na szczęście o ile pamiętam
    pracują sezonowo

    ad. 2 ;-) co śmierdzi ? - przecież nie drożdże, nie piwo, nie chleb

    pszenica i ziemniaki też chyba nie śmierdzą

  • 3. Data: 2002-04-30 20:32:29
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Czy i gdzie powinienem sie zglosic w sprawie tego smrodu? Przeciez wystarczy
    > zalozyc filtr (?) i bedzie po sprawie... musze przyznac, ze zapaszek nie
    > irytuje tylko mnie...

    http://kowalczuk.home.pl/forum/viewthread.php?FID=1&
    TID=1127

  • 4. Data: 2002-04-30 21:57:35
    Od: "Kazik C." <k...@p...onet.pl>

    Niestety o ile wiem w w Najjaśniejszej Rzplitej smrodzenie nie jest czynem
    zabronionym i nie ma na to nawet żadnych norm. Smrodzić można całkowicie
    bezkarnie. Problem ten prawdopodobnie znajdzie rozwiązanie po wejściu do
    UE - Bruksela ma nieco wrażliwszy nos i są tam nawet odpowiednie normy (tak
    słyszałem)
    Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-05-01 02:05:27
    Od: a...@p...pl (Arnold)

[...]

    Tak mają bardzo wrażliwe nosy no i długie też,,,, pojedź facet do Holandii
    samochodem a zobaczysz a raczej poczujesz ten unijny smród! Nie da się
    jechać z uchylonymi oknami dziesiątki kilometrów głównymi autostradami taki
    smród,,,,.
    Albo pojedź do Szkockiego miasta Glasgow lub Edinburgh - stolica Skocji a
    poczujesz ten sam smród co ten człowiek skarżący się w Polsce: połączenie
    żyta czy prosa z drożdżami i alkoholem. Kilkanaście "Brewery" w tych
    miastach mają w czterech literach unijne normy bo wiedzą że i tak pieniądz i
    alkohol wygra z wszystkimi przepisami,,,

    Arnold

  • 6. Data: 2002-05-02 18:47:14
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > niestety gorzelnie są uciążliwe dla środowiska, na szczęście o ile
    pamiętam
    > pracują sezonowo

    sezon sezonem, ale przepis musi jakis byc ;-)

    > ad. 2 ;-) co śmierdzi ? - przecież nie drożdże, nie piwo, nie chleb
    >
    > pszenica i ziemniaki też chyba nie śmierdzą

    dobra. chcesz konkretow? jak dzisiaj tam szedlem to smierdzialo na zmiane:
    mdlymi drozdzami i _zygami_ (ale spozywac na miejscu nie wolno, wiec nie
    wiem dlaczego ;-))

    Pozdrawiam
    Piotrek