  • 1. Data: 2002-04-30 12:33:28
    Temat: dowod spelnienia swiadczenia
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Przepraszam ze jakosc pytania.

    Interesuje mnie kwestia praktyki dowodzenia w takiej sytujacji:

    Dluznik spalcil pozyczke (zaciagnieta w Ministerstwie Spraw Zagranicznych).
    Splata nastepowala w 3 ratach, przekaz na konto (pocztowy).
    Po 1,5 r. przychodzi ponaglenie do zwrotu pozyczki - wierzyciel utrzymuje iz
    nic nie otrzymal.
    Dluznik, i tu jest pies pogrzebany, nie ma juz dowodow wplaty.
    Jak moze dowodzic spelnienia swiadczenia.
    Czy poczta ma swoja ewidencje realizowanych przekazow?
    Czy ministerstwo powinno miec wykazy co kiedy i od kogo wplywa im na konto
    (oj, chyba tak, ale balagan...)

    Prosze o jakies sugestie!

    pozdrawiam
    mateusz droba

  • 2. Data: 2002-04-30 13:13:10
    Temat: Re: dowod spelnienia swiadczenia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr praca"
    > Splata nastepowala w 3 ratach, przekaz na konto (pocztowy).
    > Po 1,5 r. przychodzi ponaglenie do zwrotu pozyczki - wierzyciel utrzymuje iz
    > nic nie otrzymal.

    bylo robic przelew bankowy - bank ma obowiazek trzymac dowody wplat/przelewow
    chyba 5 lat a poczta to nie wiem, pewnie tez.
    *** blad ***