  • 11. Data: 2003-09-21 12:11:13
    Temat: Re: Stanąłem w obronie kobiety i...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moja odpowiedz miała sens, dokąd nie ujawniłeś w innym poście, że oni tego
    nie umorzyli tylko połączyli ze sprawą pobicia tej dziewczyny. W tym wypadku
    po prostu obydwie sprawy biegną razem.

  • 12. Data: 2003-09-21 12:51:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli umorzą, to się zażal na umorzenie, a nie na Policję, bo niczemu tu nie
    jest winna.

  • 13. Data: 2003-09-21 16:06:30
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Robert <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkjt9l$pub$...@i...gazeta.pl...
    \: Nie trzeba było wtrącać się w rodzinne
    > kłotnie. Nie jest Pan jeszcze w rodzinie a już się Pan wtrąca?

    dokładnie nie śledziłam wątku ale nasuwa mi się pytanie czy ta uderzona Pani
    przez /zięcia? syna? / nie ma nic wspólnego z taka opinia to może za jej
    sprawa tamta sprawa nie będzie miała znaczenia ponieważ rodzina z reguły
    się wycofuje i nie chce świadczyć przeciwko bliskim ... bardzo jestem
    zdziwiona i osik mi się wydaje ,ze nie znasz do końca chyba zeznań tej
    rodziny ...może się mylę?

    Sandra

  • 14. Data: 2003-09-21 16:08:01
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkk6k0$lqf$...@i...gazeta.pl...
    > Moja odpowiedz miała sens, dokąd nie ujawniłeś w innym poście, że oni tego
    > nie umorzyli tylko połączyli ze sprawą pobicia tej dziewczyny. W tym
    wypadku
    > po prostu obydwie sprawy biegną razem.

    pewnie tak a rodzinna nie chce sobie robić większych kłopotów a może nie?

    Sandra

  • 15. Data: 2003-09-21 18:47:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Rodzina, rodziną, ale inicjującemu niniejszy wątek przysługują uprawnienia
    strony, a że jest to ścigane z urzędu, to może być kłopot z wyjaśnieniem do
    końca.