  • 1. Data: 2003-09-20 12:25:43
    Temat: Sprzedalem samochod. Co dalej ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Wlasnie sprzedalem swoj samochod i mam pytania co dalej z tym robic ? Jakie
    kroki musze teraz poczynic aby prawnie bylo wszytsko ok ? Musze go
    wyrejestrowac ? odebrac kase za niewykorzystane oc ? kogos poinformowac o
    zbyciu pojazdu (jakis urzad) ?

    Fantom
    FUT pl.misc.samochody

  • 2. Data: 2003-09-20 12:43:54
    Temat: Re: Sprzedalem samochod. Co dalej ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie sprzedalem swoj samochod i mam pytania co dalej z tym robic ?
    Jakie
    > kroki musze teraz poczynic aby prawnie bylo wszytsko ok ?

    Przeczytać kodeks drogowy i dać na mszę dziękczynną że jeżdżąc tym
    sprzedanym autem mimo nieznajomości przepisów nadal żyjesz i nie siedzisz w
    więzieniu za zabicie kogoś;)
    A serio-wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w kodeksie drogowym
    (znajdziesz w sieci) i u najbliższego agenta lub pracownika ubezpieczalni.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-21 11:14:38
    Od: "" <h...@p...onet.pl>

    Jesteś szcześliwy po raz drugi. / 1 kupiłeś, 2 sprzedałe /.

    Bierzesz umowę kupna i sprzedaży i biegniesz do Urzędu Miasta
    Wydział komunikacji. Tam dokonasz wyrejestrowania / bardzo ważna sprawa /.
    Ubezpieczyciel musisz sie do niego zgłosic wypłaci niewykorzystaną kasę.
    Jak to załatwisz jesteś szcześliwy po raz trzeci.

    Teraz możesz spokojnie pojechac autobusem do dilera i kupic nową
    bryke.

    Sukcesów.