  • 1. Data: 2003-04-29 14:47:48
    Temat: Sprzedaż starych gier i programów
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Czy w historii programów i gier komputerowych są takie pozycje które można
    sprzedawać po cenie nośnika dołączając je do jakiś wydań (np. czasopism) bez
    pytania się o zgodę autora?? chodzi mi np. o gry komputerowe wydane w
    okresie 1985-1995 ?

    dodam, że kopiowane gry pochodzą ze źródeł internetowych i nie są obecnie
    sprzedawane komercyjnie

    pyt 2, czy w takim wydaniu mogę umieścić np. kopię serwisu WWW (wierną kopię
    z podaniem adresu itp.) w którym nie jest zastrzeżone że nie mogę czy muszę
    pytać się o zgodę autora?

    Pozdr

    MI

  • 2. Data: 2003-05-01 14:21:10
    Temat: Re: Sprzedaż starych gier i programów
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b8m3ig$hve$1@atlantis.news.tpi.pl>, Micha? Ickiewicz wrote:

    > Czy w historii programów i gier komputerowych s? takie pozycje które mo?na
    > sprzedawaae po cenie no?nika do??czaj?c je do jaki? wyda? (np. czasopism) bez
    > pytania si? o zgod? autora??

    Tak, miedzy innymi programy na licencji GNU/GPL i innych podobnych.
    http://gnu.org.pl/text/licencja-gnu.html
    http://www.gnu.org/

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl