  • 1. Data: 2003-04-29 14:13:48
    Temat: Gwarancja again ale z innej strony
    Od: d...@w...pl (Piecia)

    Witam ,

    1) Załóżmy że mam sklep i chciałbym utworzyć gwarancję dla produktów
    które będę sprzedawał. Na jakiej zasadzie się ją tworzy. Wystarczy że
    napiszę jak ma się stosować klient i gwarant, czy też trzeba to gdzieś
    jeszcze zatwierdzić.
    2) Klient ma do dyspozycjii Rzecznika Praw Konsumenta wrazie problemów
    A sprzedawca do kogo może się kierować w razie jakiś problemów, czy to
    od strony klienta czy też jak ma problem z np. hurtownią itp.

    Dziękuję za rozpatrzenie mojej sprawy...

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl

  • 2. Data: 2003-04-29 14:27:19
    Temat: Re: Gwarancja again ale z innej strony
    Od: d...@w...pl (Piecia)

    Witam ,

    3)Załóżmy że hurtownia ma jakąś kartę gwarancyjną(k.g.), czy jako sprzedawca
    który zakupuje u niej towar, mogą tak zrobić że przepisze z ich k.g.
    na swoją k.g. (wszelkie warunki gwarancji) i w ten sposób utworzyę
    własną k.g., do której muszą się stosować klienci.

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-04-30 06:23:05
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Piecia wrote:
> [...]
    > które będę sprzedawał. Na jakiej zasadzie się ją tworzy. Wystarczy że
    > napiszę jak ma się stosować klient i gwarant, czy też trzeba to gdzieś

    art.13 ustawy o szczególnych...
    Żadnego zatwierdzania, gwarnacja to taka sama umowa jak inne.

    > 2) Klient ma do dyspozycjii Rzecznika Praw Konsumenta wrazie problemów
    > A sprzedawca do kogo może się kierować w razie jakiś problemów, czy to
    > od strony klienta czy też jak ma problem z np. hurtownią itp.

    Adwokat? ;)
    Może jakieś organizacje przedsiębiorców.

    KG