  • 21. Data: 2003-01-16 07:57:05
    Temat: Re: Sprzedaz samochodu pomiedzy malzonkami (?)
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    > : A co jeśli majątek został nabyty przed zawarciem związku małżeńskiego?
    > Wiem,
    > : że to co było przed - nie jest wspólne. To nie podlega wspólnocie
    > : majątkowej... Ale czy ten majątek powiedzmy z kawalerskich czasów (nabyty
    > : przed małżeństwem) można darować lub sprzedać obecnej żonie? :)
    >
    > tak,
    > pod warunkeim ,że ona też posiada odrębny majątek z którego pokryje koszty
    > nabycia, lub będzie to darowizna i wzbogaci jej odrębny majątek
    Załóżmy, że będzie to darowizna... Czy taka darowizna może wzbogacić jej
    odrębny majątek? Czy współwłasność nie oznacza właśnie tego, że cokolwiek
    nabędzie jeden z małżonków - jest ich współwłasnością? Czy można zastrzec, że
    przedmiot darowizny będzie stanowił wyłączną odrębną własność żony?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2003-01-16 08:08:54
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 23. Data: 2003-01-16 08:26:28
    Temat: Odp: Sprzedaz samochodu pomiedzy malzonkami (?)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:016a01c2bd46$56fb8600$a740200a@zm...

    > ps. jeśli chodzi o ucieczkę przed długami - to nie jest doby sposób
    > ps. 2 jeśli nie przepraszam - tak mi się jakoś skojarzyło :)

    data dokonania darowizny odegra role więc nic to nie zmieni w odn.do długów
    powstałych przed dokonaniem darowizny...

    Sandra

  • 24. Data: 2003-01-16 11:12:45
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    Nie, nie chodzi o długi... ;)
    Bardziej o środek trwały, który jest moją własnością, a który po
    zamortyzowaniu chciałbym podarować żonce... ;)