  • 1. Data: 2005-06-10 15:50:21
    Temat: Sprzedaz komisowa!!!!!
    Od: "Marekk Wes" <m...@o...pl>

    Prowadze komis ze sprzetem Rtv,komputerowym,tel.GSM chcialem zapytac
    fachowcow czy ja jako posrednik w sprzedazy komisowej musze udzielac
    gwarancji i renkojmi na towar wystwiony do sprzedazy .Towar ten byl
    sprawdzany przy kliencie wystawiajacym go do komisu jak i przy
    kupujacym.Wszystko dzialalo bez zarzutu.Jezeli w nim sie cos zepsuje w ciagu
    3,6,12-mc-y jak ja sie mam do tego ustosunkowac?
    Zaznaczam ,ze w umowie ma punkt ktory mowi ,ze za wady ukryte Komis nie
    odpowiada.
    Licze na porade ze strony forumowiczow.
    Z gory dziekuje.Pozdrwiam. Marekk

  • 2. Data: 2005-06-10 16:58:30
    Temat: Re: Sprzedaz komisowa!!!!!
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marekk Wes napisał(a):
> [...]
    > 3,6,12-mc-y jak ja sie mam do tego ustosunkowac?
    > Zaznaczam ,ze w umowie ma punkt ktory mowi ,ze za wady ukryte Komis nie

    jeśli sprzedajesz konsumentom, to odpowiedzialności za niezgodność
    towaru z umową wyłączyć nie możesz - ustawa o szczególonych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej, w szczególności jej art.11, stosowana na
    podstawie art.770[1] kc
    jeśli innym podmiotom - zapoznaj się z art.770 kc
    gwarancji udzielać nie musisz
    nikt nie musi

    KG