  • 1. Data: 2005-06-10 16:18:52
    Temat: Czy wspoludzialowca moze wyplacic pieniadze z ..
    Od: neerG<w...@t...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, czy wspoludzialowca, za zgoda reszty wspoludzialowcow, ma
    mozliwosc wyplacic srodki pieniezne z konta, a po krotkim okresie czasu je zwrocic?
    Czy jest to zgodne prawnie i czy urzad skarbowy moze z tego tytulu robic
    problemy?
    JEzeli tak to jaka ma byc forma wyplaty, czy moze wyplacic i po tygodniu jedynie
    wplacic?
    Czy musi np byc polecenie wyplaty na podroz sluzbowa.. ?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-12 18:01:50
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    neerG wrote:

> [...]
    > tygodniu jedynie wplacic?
    > Czy musi np byc polecenie wyplaty na podroz sluzbowa.. ?

    A w czym ten 'współudziałowca' uczestniczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--