  • 1. Data: 2005-06-10 14:41:07
    Temat: Kruk+canal+ Finał sprawy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Dziś przywieziono mi 2 listy z Krakowa. Pierwszy od ukochanej firmy Kruk
    "(..) wzywa dlużnika do natychmiastowej zaplaty długu wg ponizszego
    zestawienia abonament 110zl, odsetki liczone od dnia 1999-02-04 do dnia
    2005-04-28 131,79zl" :-))

    Ale poniewaz Kruk to miłe chłopaki więc wspaniałomyślnie zaznacza "jeśli
    wplata zostanie dokonana przed [data] zostanie ona pomniejszona o 119,81% tj
    wartość odsetek i wyniesie 110zl" :-)))

    Potem standardowe straszenie postępowaniem windykacyjnym, sądowym i
    egzekucyjnym. :-))

    Mój dobry humor natomiast wynika z pisma nr 2 - ktore dostalam od Canal+.
    Napisalam do nich bowiem reklamację czemu u licha Kruk mnie sciga za
    rachunki z 1999r skoro sie one w zasadzie przedawnily, a ja potwierdzenia
    zaplaty zutylizowalam na smietniku

    "wyjasniamy, iż w trakcie rozpatrywania przedmiotowej reklamacji Operator
    Cyfry + postanowil odstąpić od egzekwowania zadłużenia w kwocie 110 PLN. W
    związku z powyzszym informujemy, iż w chwili obecnej saldo Pani konta
    abonenckiego nie wykazuje wobec Canal+ Cyfrowego Sp z o.o. zadnych
    nieuregulowanych zobowiazan finansowych"

    Ciekawe czy dostane kolejne pismo od Kruka?:-))

    HaNkA

  • 2. Data: 2005-06-10 15:02:53
    Temat: Re: Kruk+canal+ Finał sprawy
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ciekawe czy dostane kolejne pismo od Kruka?:-))

    Intrum Justitia scigala mnie za TP SA kiedys, i wysylali te swoje
    bzdetne pisemka, pomimo ze sprawa byla zakonczona. Tylko ze w tej
    firmie, sk&*^#$*&^ potrafili zadzwonic o 6:30 rano. No i pewnego dnia
    zadzwonili i oznajmili ze wyslali kolejne pismo, ale zebym potraktowal
    tresc jako nieaktualna, bo TPSA skonczyl sie kontrakt z IJ
    na windykacje mojej osoby, lol :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-06-10 16:16:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Ciekawe czy dostane kolejne pismo od Kruka?:-))

    wyślij im ksero tego z canal +.

  • 4. Data: 2005-06-10 16:25:44
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wyślij im ksero tego z canal +.

    Może jeszcze listem poleconym ZPO? :) Po co tracić czas na tę sprawę?

    L.

  • 5. Data: 2005-06-10 17:29:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Może jeszcze listem poleconym ZPO? :) Po co tracić czas na tę sprawę?

    a nuz jeszcze pocztowke na wakacje dostanie :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-06-10 20:38:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d8c8s3$ki6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ciekawe czy dostane kolejne pismo od Kruka?:-))

    Myślę, ze tak. Zanim się zorientują, że CANAL+ już nie chce Twoich
    pieniędzy, to kilka pism wyślą. Ja bym już teraz konsekwentnie na ten
    pozew czekał :-)

  • 7. Data: 2005-06-10 23:11:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pieniędzy, to kilka pism wyślą. Ja bym już teraz konsekwentnie na ten
    > pozew czekał :-)

    mozna jeszcze na beszczelnego zadzwonic i poprosic o podeslanie :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-06-10 23:24:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > mozna jeszcze na beszczelnego zadzwonic i poprosic o podeslanie :D

    To już śmierdzi mi prowokacją. :-))

  • 9. Data: 2005-06-11 08:14:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 11 Jun 2005 01:24:41 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > To juz smierdzi mi prowokacja. :-))

    A co w sytuacji gdyby zadzwonila, przyznala sie do dlugu i obiecala,
    ze zaplaci?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 10:13:30 user up 10639 days, 22:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Bend over and take it like a man!

  • 10. Data: 2005-06-11 12:50:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndal7ap.ojq.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > A co w sytuacji gdyby zadzwonila, przyznala sie do dlugu i obiecala,
    > ze zaplaci?

    Jeśli to nagrają, to moim zdaniem skutecznie przerwało by to bieg
    przedawnienia.