  • 1. Data: 2005-06-10 15:37:40
    Temat: Prośba o poradę w oskarżeniu...
    Od: piotr_b.<p...@p...fm>

    Witam, mam 18 lat i proszę o poradę w sprawie skarżenia(mam zamiar) pewnej
    osoby(ma ona 18 lat i chodzi ze mną do liceum). Oto punkty za jakie chce tą
    osobę skarżyć:

    >zniesławienie
    >naruszenie prywatności:
    -szperanie w moim plecaku i włożenie mi bez mojej wiedzy do kanapki
    tamponu(dowiedziałem się o tym gdy jadłem kanapkę)
    -szperanie w moim plecaku i wyjmowanie z niego jakiś rzeczy(piórnik, książka,
    zeszyt) które potem musiałem szukać bo mi je schował
    >robienie zdjęć i kręcenie filmów(z aparatu komurkowego) często bez mojej
    wiedzy, a zawsze bez mojego pozwolenia
    >wulgarne obrażanie mnie i mojej rodziny
    >dokuczanie i denerwowanie(założenie worka po śmieciach mi na głowę)
    >ośmieszanie mnie przy innych
    >wywoływanie u mnie stresu psychicznego

    Osoba ta na razie dostała naganę dyrektora szkoły, z zastrzeżeniem że gdy coś
    podobnego się zdaży wydalają go ze szkoły.
    Bardzo proszę o poradę w tej sprawie. Co mam zrobić. Czy bym dostał
    odszkodowanie. I jakie inne konsekwencje prawne mogła by mieć osoba którą chcę
    skarżyć.
    Za każdą pomocną dłoń z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-10 16:30:04
    Temat: Re: Prośba o poradę w oskarżeniu...
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *piotr_b.* wrote in <news:d8cc44$2od$1@opal.futuro.pl> :

    > Witam, mam 18 lat i proszę o poradę w sprawie skarżenia(mam zamiar) pewnej
    > osoby(ma ona 18 lat i chodzi ze mną do liceum). Oto punkty za jakie chce tą
    > osobę skarżyć:

    Taki młody i juz chce po sądach chodzić... to nie ameryka gówniarzu
    (na wszelki wypadek: okreslenie nieobrazliwe, wyrazajace mlody wiek).

    nazwal cie głupolem? moze to nie znieslawienie tylko opinia.

    > -szperanie w moim plecaku i włożenie mi bez mojej wiedzy do kanapki
    > tamponu(dowiedziałem się o tym gdy jadłem kanapkę)

    dobry kawal, byleby byl swiezy. Smakowalo?

    > -szperanie w moim plecaku i wyjmowanie z niego jakiś rzeczy(piórnik, książka,
    > zeszyt) które potem musiałem szukać bo mi je schował

    ha ha.

    > wiedzy, a zawsze bez mojego pozwolenia

    moze to nie ciebie filmowal. powinien cie zaskarzyc o zaslanianie
    zlosliwe tla.

    moze to bylo wyrazenie opinii.

    pełny czy pusty?

    jak to w szkole

    potrzebna diagnoza psychiatryczna - lepiej ostroznie bo jeszcze
    dostaniesz papier.

    > Osoba ta na razie dostała naganę dyrektora szkoły, z zastrzeżeniem że gdy coś
    > podobnego się zdaży wydalają go ze szkoły.

    pewnie i tak mu to zwisa.

    > Bardzo proszę o poradę w tej sprawie. Co mam zrobić. Czy bym dostał

    Przypierdol mu i już...

    > odszkodowanie. I jakie inne konsekwencje prawne mogła by mieć osoba którą chcę
    > skarżyć.

    zakucie w dyby i kara chłosty.

    > Za każdą pomocną dłoń z góry dziękuję.

    moze piąche wolisz?

    MSPANC

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-06-10 17:13:39
    Od: piotr_b.<p...@p...fm>

    "_ValteR_ " napisał:

    > Taki młody i juz chce po sądach chodzić... to nie ameryka gówniarzu
    > (na wszelki wypadek: okreslenie nieobrazliwe, wyrazajace mlody wiek).

    To forum prawne, a nie knajpa. W Polsce każdy kto ukończył 18 podlega prawu jak
    dorosły. Jeśli chcesz sobie pobluzgać rób to gdzie indziej. Tutaj jesteś PERSONA
    NON GRATA

    > nazwal cie głupolem? moze to nie znieslawienie tylko opinia.

    jak nie jesteś w temacie to się nie mondrzyj(głupolem? miałeś na myśli siebie,
    bo z twojego toku pisania tak wynika)

    > dobry kawal, byleby byl swiezy. Smakowalo?

    sprubuj, swiezy(czyżby analfabeta? gdzie ś i ż)-weź swój to na pewno będzie
    świeży i w dodatku pełny

    > ha ha.

    kto się śmieje, ten...

    > moze to nie ciebie filmowal. powinien cie zaskarzyc o zaslanianie
    > zlosliwe tla.

    a ja ciebie za brak mózgu

    > moze to bylo wyrazenie opinii.

    to pozwól że ja wyrażę opinię o tobie:
    byłbym twoim ojcem, jednak pies mnie wyprzedził

    > pełny czy pusty?

    pusty, ty pewnie wolisz pełny(smacznego)

    > jak to w szkole

    dla ciebie chyba obce to miejsce(gdzie się wychowywałeś? w buszu?)

    > potrzebna diagnoza psychiatryczna - lepiej ostroznie bo jeszcze
    > dostaniesz papier.

    u ciebie nie potrzeba diagnozy, papier masz pewnie od urodzenia

    > pewnie i tak mu to zwisa.

    czyżbyś był kiedyś w podobnej sytuacji?

    > Przypierdol mu i już...

    chodziło mi o cywilizowane zachowanie(bije się tylko do obrony). Zwierzęta leją
    się dla rozrywki >czyżbyś był ich krewnym?

    > zakucie w dyby i kara chłosty.

    średniowiecze? jeśli tak to jeszcze spalić na stosie?

    > moze piąche wolisz?

    a ty?

    > MSPANC
    >
    > --
    > Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    > Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

    i jeszcze ateista(ale komplecik)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-10 17:24:50
    Od: "Palm" <p...@-...SPAM--acn.waw.pl>

    Użytkownik "piotr_b." <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > "_ValteR_ " napisał:

    > To forum prawne, a nie knajpa. W Polsce każdy kto ukończył 18 podlega
    > prawu jak
    > dorosły.

    17 lat
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2005-06-10 17:29:36
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *piotr_b.* wrote in <news:d8cho3$52s$1@opal.futuro.pl> :

> [...]
    > dorosły. Jeśli chcesz sobie pobluzgać rób to gdzie indziej. Tutaj jesteś PERSONA

    Zdruzdotales mnie swoją opinią... spowodowales ze musze zastanowic sie
    nad sobą... chlip chlip...

  • 6. Data: 2005-06-10 17:59:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "piotr_b." <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    >Tutaj jesteś PERSONA
    > NON GRATA

    Dziecko, a moze napisz więcej niż jeden histeryczny post i dopiero zacznij
    potem decydowac kto jest na tej grupie persona non grata?

    > sprubuj, swiezy(czyżby analfabeta? gdzie ś i ż

    ROTFL. I pisze to osoba, ktora w pierwszym poście napisala coś o "aparacie
    komUrkowym".

    > i jeszcze ateista(ale komplecik)

    A Ty młodzież wszechpolska?:-) LOL

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-06-10 20:35:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr_b." <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    To musisz rozwinąć, bo "zniesławienie", to dość szerokie pojęcie.

    > -szperanie w moim plecaku i włożenie mi bez mojej wiedzy do kanapki
    > tamponu(dowiedziałem się o tym gdy jadłem kanapkę)

    Wykroczenie raczej.

    > -szperanie w moim plecaku i wyjmowanie z niego jakiś
    rzeczy(piórnik, książka,
    > zeszyt) które potem musiałem szukać bo mi je schował

    A to juz kradzież.

    > wiedzy, a zawsze bez mojego pozwolenia

    Wolno mu. Zgodę musi mieć na publikację.

    Nie walcz z tym. Z oskarżenia prywatnego i bardzo słabiutkie.

    To już mozna pod napaść podciągnąć - ale też cienkie.

> [...]
    > Bardzo proszę o poradę w tej sprawie. Co mam zrobić. Czy bym dostał
    > odszkodowanie. I jakie inne konsekwencje prawne mogła by mieć osoba

    Daj sobie spokój. Poza tą kradzieżą piórnika i książki, to tak naprawdę
    reszta się rozmyje w sądzie. Nawet ta kradzież cieniutka. Raczej
    sugerował bym rozwiązania wewnątrzszkolne.

  • 8. Data: 2005-06-10 21:46:31
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 10/06/2005 18:30, _ValteR_ wrote :

    [...]
    > moze piąche wolisz?
    >
    > MSPANC

    Mimo wszystko trzeba było, bo dla mnie to wyglądało, jak chłopak nad
    którym pastwi się jakiś kawał s*syna przychodzi po pomoc, a Ty mu
    zamiast pomocy śmiejesz się z "dowcipów" znęcającego i pokazujesz, że w
    gruncie rzeczy to ofiara na to zasłużyła.
    Nie możliwe jednak, żebyś był aż takim bezdusznym człowiekiem, dlatego
    proszę Cię abyś wyjaśnił jakie motywy kierowały Tobą w takim zachowaniu?
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 9. Data: 2005-06-10 22:06:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    niebacznie popelnil news:d8ckgf$i48$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Dziecko, a moze napisz więcej niż jeden histeryczny post
    Nie żebym się czepiał, ale...
    Zdecydowanie chętniej widzę na grupie odpowiedzi takie jak
    MID: <d8ctsn$khk$1@nemesis.news.tpi.pl> niż MID:
    <1...@v...biteme>.
    Nawet jezeli sluszne.

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2005-06-10 22:44:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawu jak
    > dorosły. Jeśli chcesz sobie pobluzgać rób to gdzie indziej. Tutaj jesteś

    to nie forum prawne kolego tylko grupa dyskusyjna (odsylam do sjp.pwn.pl) i
    nie prawna tylko o prawie.

    > jak nie jesteś w temacie to się nie mondrzyj(głupolem? miałeś na myśli
    > siebie,
    ~~~~

    brawo!

    > sprubuj, swiezy(czyżby analfabeta? gdzie ś i ż)-weź swój to na pewno
    > będzie
    ~~~~~~

    znowu bravo! i ty komus analfabetyzm zarzucasz? Drugi leszek?

    > kto się śmieje, ten...

    nawet zacytowac przyslowia nie porafisz

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."