eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca złodziej › Sprzedawca złodziej
  • Data: 2019-01-11 00:00:00
    Temat: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
    W maju kupiłem czesc samochodowa (upewnialem sie po nr vin ze pasuje)
    W październiku, kiedy miała być zamontowana - okazało się ze jednak nie
    pasuje.
    Odesłałem.
    Sprzedawca bez słowa odesłał z powrotem.

    Napisałem, argumentował ze zwrot tylko 14 dni, po kilku mailach
    wyjasnilismy sobie ze zwrot z tytułu niezgodnosci z umowa nie ma takiego
    limitu czasu. (a przynajmniej tak mi sie wydawało ze zrozumiał)

    Odesłałem ponownie.

    I cisza. Sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile ale
    kontakt z nim jest, bo na wystawionego nega zareagował odpisując na
    niego.

    Jak odzyskać pieniadze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Czy ty jestes normalny, czy tylko listonoszem?"
    by Jenka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1