  • 41. Data: 2017-09-14 17:35:43
    Temat: Re: Sprzdaż mieszkania - wymeldowanie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    U mnie są "poza tym", a u Ciebie?
    Masz już psa?

    -----
    > Poza tym wszyscy zdrowi?

  • 42. Data: 2017-09-14 21:08:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-13 o 23:38, Liwiusz pisze:

    > Nic mi się nie pomerdało.
    Nie dyskutuj ze mną, na dodatek wulgarnie.
    Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post pytającego i odpowiedz, jaki status
    chce mieć po sprzedaży swojego mieszkania bez wymeldowania się.
    Zresztą, może warto go o to zapytać? Co właściwie kombinuje?
    Faktycznie, jeśli by był tylko zameldowany a nie mieszkał, właściciel
    może go obecnie bez problemu wymeldować.
    Niestety, ponieważ ma zapasowe klucze i kupę kasy może przez najbliższe
    kilkanaście lat z mieszkania nie wychodzić.

  • 43. Data: 2017-09-14 22:14:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "zobowiązuje się opuścić lokal do dnia .... i w tym zakresie poddaje się dobrowolnie
    egzekucji z art. 777..., a jednocześnie za każdy dzien ewentualnego opóźnienia w
    wydaniu lokalu zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 500 zł za każdy
    dzień"
    Smacznego.

    -----

  • 44. Data: 2017-09-14 22:20:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 22:13:43 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    opóźnienia w wydaniu lokalu zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 500 zł
    Lokalne Biuro Pisania Podań Ackiego by w tej sytuacji doradziło skorzystać z usług
    komornika czy może jednak nie warto za 500zł dłużnika poniżać bo od teścia ma szansę
    pożyczyć?
    Jak uważasz?

  • 45. Data: 2017-09-14 22:27:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-09-17 o 09:50, Liwiusz pisze:

    > Czyli ustanowienie pełnomocnika do wymeldowania w imieniu sprzedającego?
    > Nie wiem, jak na to by zareagował urząd :)

    Po pierwsze pełnomocnictwo można odwołać. Po za tym co tak naprawdę to
    wymeldowanie zmieni?

  • 46. Data: 2017-09-15 07:21:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak zajdziesz w ciążę, to będziesz wiedział, co robić ;-)

    -----

  • 47. Data: 2017-09-15 09:32:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 21:08, t-1 pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post pytającego i odpowiedz, jaki status
    > chce mieć po sprzedaży swojego mieszkania bez wymeldowania się.

    Nie wiem, w pierwszym poście nie ma nic na ten temat jaki status chce
    mieć (i kto chce).

    > Zresztą, może warto go o to zapytać? Co właściwie kombinuje?

    Może nie kombinuje? Mieszka do momentu sprzedaży, więc nie będzie się
    wymeldowywał i kłamał, że nie mieszka.

> [...]
    > Niestety, ponieważ ma zapasowe klucze i kupę kasy może przez najbliższe
    > kilkanaście lat z mieszkania nie wychodzić.

    Możliwość mieszkania przez kilkanaście lat ma i bez meldunku - ten nic
    tu nie zmienia.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2017-09-15 09:33:42
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

> [...]

    > Niestety, ponieważ ma zapasowe klucze i kupę kasy może przez najbliższe
    > kilkanaście lat z mieszkania nie wychodzić.

    Nie ma zapasowych kluczy. Mówię o sytuacji: kupujący przejął mieszkanie
    od sprzedającego. Kupujący wymienił zamki. Sprzedający tam nie mieszka.
    Tylko nie dopełnił formalności wymeldowania.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 49. Data: 2017-09-15 09:36:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-15 o 09:33, Wojtek pisze:

    > Nie ma zapasowych kluczy. Mówię o sytuacji: kupujący przejął mieszkanie
    > od sprzedającego. Kupujący wymienił zamki. Sprzedający tam nie mieszka.
    > Tylko nie dopełnił formalności wymeldowania.

    To nic strasznego. Kupujący prosi, aby sprzedający się wymeldował, a jak
    to nic nie daje, i kupującemu bardzo na tym zależy, może go wymeldować w
    drodze decyzji administracyjnej.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2017-09-15 11:13:04
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > Po pierwsze pełnomocnictwo można odwołać. Po za tym co tak naprawdę to
    > wymeldowanie zmieni?

    bardziej trzeba się obawiać, za nagle przyjedzie rodzinka z wakacji co
    ma umowę najmu na 10 lat z popzrednim właścicielem.

    --
    @foe_pl