  • 51. Data: 2017-09-15 13:22:10
    Temat: Re: Sprzdaż mieszkania - wymeldowanie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Właściciel lokalu udaje się do urzędu gminy i składa wniosek o wymeldowanie
    Ygrekowskiego z urzędu.
    Dobrze znać dane Ygrekowskiego (rzeczywiste miejsce zamieszkania, nr telefonu -
    urzędnicy próbują się z Ygrekowskim kontaktować).
    Kiedyś chodził dzielnicowy, nie wiem jak obecnie.
    Stosowałem procedurę parę razy (aczkolwiek nie po kupnie/sprzedaży).

    -----

  • 52. Data: 2017-09-15 14:47:05
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-15 o 13:22, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Kiedyś chodził dzielnicowy, nie wiem jak obecnie.
    > Stosowałem procedurę parę razy (aczkolwiek nie po kupnie/sprzedaży).

    A po co urzędnik ma wysyłać pismo na aktualny adres zamieszkania
    Ygrekowskiego? Nie lepiej kontaktować się z nim przez ten adres, z
    którego ma się wymeldować?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 53. Data: 2017-09-15 15:34:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-15 o 14:47, Wojtek pisze:

    > A po co urzędnik ma wysyłać pismo na aktualny adres zamieszkania
    > Ygrekowskiego? Nie lepiej kontaktować się z nim przez ten adres, z
    > którego ma się wymeldować?

    Po to, aby się z nim skontaktować, bo może wyjechał tylko czasowo -
    wówczas nie ma podstawy do wymeldowania.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2017-09-15 15:57:28
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-15 o 15:34, Liwiusz pisze:

    > Po to, aby się z nim skontaktować, bo może wyjechał tylko czasowo -
    > wówczas nie ma podstawy do wymeldowania.

    Ale w kontekście umowy sprzedaży mieszkania raczej nie należy liczyć, że
    sprzedający wyjechał, prawda?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 55. Data: 2017-09-15 16:09:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-15 o 15:57, Wojtek pisze:

    > Ale w kontekście umowy sprzedaży mieszkania raczej nie należy liczyć, że
    > sprzedający wyjechał, prawda?

    Nie można tego wykluczyć.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2017-09-15 23:07:11
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/13/2017 3:17 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Nie chce mi się szukać, ale z tego co pamiętam, to da się, ale po 6
    > miesiącach. Przy czym odkąd zameldowanie przestało być równoważne z
    > prawem pobytu w lokalu, to zasadniczo nie ma to większego znaczenia
    > praktycznego.

    To sprobuj przerejestrowac samochod na siebie bez meldunku.

  • 57. Data: 2017-09-15 23:43:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-09-17 o 23:07, witek pisze:

    > To sprobuj przerejestrowac samochod na siebie bez meldunku.
    Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem sprzedaży
    nieruchomości?

  • 58. Data: 2017-09-15 23:51:26
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/15/2017 4:43 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem sprzedaży
    > nieruchomości?

    Odnosze sie do fragmentu, ze zameldowanie nie ma wiekszego znaczenia
    praktycznego.

  • 59. Data: 2017-09-15 23:57:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem sprzedaży
    > nieruchomości?
    Ja od siebie dodam tylko, że powinno sie iść ze sprzedającem po
    zaświadczenie do Wydziału meldunkowego po zaświadczenie kto zamieszkuje
    i jest zameldowany w tym lokalu. To uspokoi nerwy kupującemu.
    Można złozyć jeszcze pismo/zastrzeżemie, żeby nikogo już Urząd
    meldunkowy nie raczyl tam zameldować oprócz nowycyh lokatorów po
    okazaniu dokumentów kupna i zapłaty za to mieszlanie.

    --
    animka

  • 60. Data: 2017-09-16 00:17:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-09-17 o 23:51, witek pisze:

    > Odnosze sie do fragmentu, ze zameldowanie nie ma wiekszego znaczenia
    > praktycznego.

    Ale w odniesieniu do omawianego tematu. bez zameldowania i tak mogą
    mieszkać dalej. Mogą się nie wymeldować, wyprowadzić i nie ma to
    znaczenia dla nabywcy.