  • 31. Data: 2017-09-14 12:14:36
    Temat: Re: Sprzdaż mieszkania - wymeldowanie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli najprościej nigdy nie być w domu i nie mieszkać - przy Tobie to Falandysz by
    wykorkował.

    -----

  • 32. Data: 2017-09-14 12:17:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Np. poprzez złożenie zapytania do bazy meldunków.
    Ale Ty będziesz chodził po obcych ludziach, bo pozjadałeś wszystkie rozumy i
    najlepiej wiesz, kto gdzie zamieszkuje ;-))

    -----
    > poszukiwanie majątku polega po prostu na powysyłaniu zapytań, a nie chodzeniu po
    obcych ludziach i zajmowaniu.

  • 33. Data: 2017-09-14 12:19:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 12:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli najprościej nigdy nie być w domu i nie mieszkać - przy Tobie to Falandysz by
    wykorkował.

    Szerloku, no jeśli ktoś nie mieszka, to trudno, aby komornik coś mu w
    domu zajmował. Wiadomo, że bezdomnemu można zając tylko to, co ma w
    kieszeni, albo ciągnie na wózku.

    Co dalej mĄĘdrego napiszesz?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-09-14 12:19:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 12:17, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ale Ty będziesz chodził po obcych ludziach, bo pozjadałeś wszystkie rozumy i
    najlepiej wiesz, kto gdzie zamieszkuje ;-))

    Znowu coś zmyślasz.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-09-14 13:32:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Serial Liwiusza w odcinkach:
    1. Przychodzi komornik na gospodarkę Kowalskiego, zajmuje i licytuje ciągnik
    Malinowskiego, wierzyciele szczęśliwi, Liwiusz obłowiony nowym ciągnikiem za grosze.
    2. Przychodzi komornik pod adres zameldowania Liwiusza, Liwiusz nie otwiera a
    komornik pyta "dzień dobry, czy zastałem Jolkę?"

    -----

  • 36. Data: 2017-09-14 13:42:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > 2. Przychodzi komornik pod adres zameldowania Liwiusza, Liwiusz nie otwiera a
    komornik pyta "dzień dobry, czy zastałem Jolkę?"

    To jakieś bzdury, jak komornik ma pytać, skoro nie otwieram. Wymyśl inną
    bajeczkę.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-09-14 13:55:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Słyszałeś o czynnościach terenowych z udziałem ślusarza i policji?
    Odcinek 3.: Liwiusz nigdy nie otwiera wynajmowanego przez siebie mieszkania, w którym
    jest zameldowany i zyje szczęsliwie pomiedzy telewizorami i ciagnikami kupionymi
    tanio na aukcjach.

    -----

  • 38. Data: 2017-09-14 14:17:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:55, ąćęłńóśźż pisze:

    > Odcinek 3.: Liwiusz nigdy nie otwiera wynajmowanego przez siebie mieszkania, w
    którym jest zameldowany i zyje szczęsliwie pomiedzy telewizorami i ciagnikami
    kupionymi tanio na aukcjach.

    I co w związku z tym? Nie otwieram, komornik otwiera za pomocą ślusarza,
    zajmuje. Coś nie tak?

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2017-09-14 15:27:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przecież nie zajmuje, bo chociaż jesteś zameldowany to nie mieszkasz (na tę
    okoliczność zeznają kot i królik) i schowałeś się w wersalce (to akurat takie
    miejsce, gdzie policja nie szuka).

    -----

  • 40. Data: 2017-09-14 15:44:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 15:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przecież nie zajmuje, bo chociaż jesteś zameldowany to nie mieszkasz (na tę
    okoliczność zeznają kot i królik) i schowałeś się w wersalce (to akurat takie
    miejsce, gdzie policja nie szuka).

    Poza tym wszyscy zdrowi?

    --
    Liwiusz