  • 11. Data: 2007-01-05 08:39:58
    Temat: Re: Sprawa zostala rozpatrzona w trybie nakazowym!!!Chce sie odwołać
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Może być roztrzęsiony. Jeszcze mniejsza odrobina.

    Niestety. Moja psychologia jest lepsza od twojej :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 12. Data: 2007-01-05 09:00:59
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Johnson* na tej grupie:

    > Niestety. Moja psychologia jest lepsza od twojej :)

    A moja jest mojsza ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2007-01-05 19:30:58
    Od: Kunio <k...@k...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Niekoniecznie. Mogą istnieć argumenty, których w materiale procesowym
    > nie uwypuklono i sąd ich nie wziął pod uwagę. Nie wiemy przecież, czego
    > sprawa dotyczy.

    policja zlapala mnie tuz przy moim bloku, kiedy to wjechalem w ulice
    ktora "niby" byla zamknieta (nowa droga). A prawda jest taka ze wszyscy
    tamtedy jezdzili bo to jedyna droga na osiedle (i mam zrobione zdjecia
    aut ktore sie tamtedy poruszaly). Po drugie to nie mialem przy sobie
    dokumentow od auta, ktore donioslem w ciagu 5 min bo poszedlem po nie do
    domu. Policjant to kawal huja i szlag go trafia jak mnie widzi wiec
    musial sie do czegos przyczpic... Dlatego skierowalem sprawe do sadu

  • 14. Data: 2007-01-05 19:47:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    >Dlatego skierowalem sprawe do sadu

    Taaa. Ty skierowałeś ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2007-01-05 20:51:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    To, że wszyscy ta drogą jeżdżą, nie jest żadnym argumentem dla sądu,
    uzasadniającym złamanie przez Ciebie zakazu.

  • 16. Data: 2007-01-05 22:14:38
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To, że wszyscy ta drogą jeżdżą, nie jest żadnym argumentem dla sądu,
    > uzasadniającym złamanie przez Ciebie zakazu.

    Ale to, że jest to jedyna droga dojazdowa do osiedla IMO już jest.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 17. Data: 2007-01-06 06:32:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:enmikc$i9p$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale to, że jest to jedyna droga dojazdowa do osiedla IMO już jest.

    A moim zdaniem nie.

  • 18. Data: 2007-01-07 15:03:30
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > A moim zdaniem nie.