  • 1. Data: 2002-06-25 12:44:26
    Temat: Sprawa sądow - ile mnie to przykosztuje?
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    Zrobiłem reklamę porównawczą, podałem nazwy innych firm i ich
    ceny(identyczne produkty, podałem date i sposób zdobycia inf. na reklamie) i
    oczywiście swoje ceny.
    Kilka z tych firm poinformowało mnie telefonicznie, że "poda mnie do sądu".
    Nigdy do tej pory nie byłem w sądzie :)
    W związku z tym mam kilka pytań:
    1. Ile mnie przykosztuje prawnik?
    2. Czy jeśli wygram to "skarżący" bedzie musiał pokryc jego koszty?
    3. Czy mogę bronić się sam?

  • 2. Data: 2002-06-25 20:52:52
    Temat: Re: Sprawa sądow - ile mnie to przykosztuje?
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Master2003" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczywiście swoje ceny.
    > Kilka z tych firm poinformowało mnie telefonicznie, że "poda mnie do

    A za co Cie poda? Jeśli reklame zrobiłeś uczciwie to moga Ci skoczyć.
    Reklama porównawcza nie jest zakazana jako taka, tylko wtedy, kiedy jest
    "sprzeczna z dobrymi obyczajami" ( art. 16.3 u. z. n. k. ).

    > W związku z tym mam kilka pytań:
    > 1. Ile mnie przykosztuje prawnik?

    To zależy który :) Podzwoń i się dowiedz. Jak jestes z W-wy, to mogę może
    kogos polecić...:)

    > 2. Czy jeśli wygram to "skarżący" bedzie musiał pokryc jego koszty?

    Ehe. Przegrywający pokrywa wszystkie koszty ( z zasady ).

    > 3. Czy mogę bronić się sam?

    Jasne. Ale po co? Dasz jakiemus miłemu prawnikowi zarobić i będziesz miał
    spokojna głowę o wynik. I tak rachunek wystawią przeciwnikowi. Jeśłi
    oczywiście to Ty masz rację.

    Depi.

  • 3. Data: 2002-06-26 13:44:40
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

> [...]
    > >
    > Jasne. Ale po co? Dasz jakiemus miłemu prawnikowi zarobić i będziesz miał
    > spokojna głowę o wynik. I tak rachunek wystawią przeciwnikowi. Jeśłi

    dzięki! o takie informacje mi chodziło