  • 1. Data: 2002-06-25 12:54:07
    Temat: Spis i po spisie
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak wszyscy zapewnie wiedza odbyl sie spis 2002.
    I w zwiazku z tym mam pytanie(a):
    Komu te dane beda udostepnione i w jakiej postaci?
    Czy spoldzielnie mieszkaniowe maja w nie wglad?

    Pytam sie, poniewaz moja spoldzielnia nagle zapragnela spisac ile osob
    zamieszkuje dane mieszkanie. Roznosili nawet druki w ktorych napisali ze w
    razie ich nie uzupelnienia odbedzie sie komisyjne sprawdzenie.

    Moze sie myle ale to dosyc dziwny zbieg okolicznosci - no chyba ze dane te
    moga byc im udostepniane.

    Pozdr.
    Remek

  • 2. Data: 2002-06-25 13:51:47
    Temat: Re: Spis i po spisie
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy spoldzielnie mieszkaniowe maja w nie wglad?
    >
    > Pytam sie, poniewaz moja spoldzielnia nagle zapragnela spisac ile osob

    Pierwszy raz sie z tym spotkales. Przeciez to standard w spoldzielniach,
    ktore naliczaja niektore oplaty w zaleznosci od ilosci osob.

    Karol

  • 3. Data: 2002-06-25 14:38:23
    Od: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    > Pierwszy raz sie z tym spotkales. Przeciez to standard w spoldzielniach,
    > ktore naliczaja niektore oplaty w zaleznosci od ilosci osob.

    Nie chodzi o to ze chca takie dane ale ze nagle chca zweryfikowac czy oby na
    pewno jest tak jak mja u siebie zapisane ...
    Oczywiscie do komisyjnego sprawdzenie nie maja prawa :) Ze co ? Przyjda z
    Policja zeby policzyc ile jest lozek ? a moze przyjda w nocy o 3:00 zeby
    sprawdzic ile ludzi spi akurat i beda to powtarzac co 3 dni srednio zeby
    wyeliminowac ludzi ktorzy spali przypadkowo raz czy dwa (rodzina
    przyjechala). :)

    AndY