  • 1. Data: 2004-11-19 16:13:01
    Temat: Sprawa rozwodowa
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Złożyłem pozew o rozwód.
    I teraz na pierwszej sprawie (pojednawczej) moja żona powiedziała,
    że nie widzi szans na pogodzenie i zgadza się na rozwód.
    Teraz po jakimś czasie poinformowała mnie, że zmieniła zdanie
    i nie zgodzi się na ten rozwód i że będzie chciała separacji na następnej
    sprawie. Nie ważne o jej intencje, ale czy jeśli ja będę stał twardo przy
    swoim jest możliwe, że sąd zgodzi się z moją wizją rozwiązania sprawy?
    Co mogę zrobić by tak było?

    Pozdrawiam
    Grzegorz
    --
    && &&
    && t...@p...pl &&

  • 2. Data: 2004-11-19 16:20:28
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa
    Od: "Asia" <a...@w...pl>

    Pytanie: jaka jest Twoja wizja rozwiązania problemu?
    Sąd orzekając w sprawie nie kireuje sę wizjami stron ale zgromadzonym w
    sprawie materiałem dowodowym.

  • 3. Data: 2004-11-19 21:17:13
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości

    Żądanie separacji jest niezależne od żądania rozwodu i w sytuacji, gdy jedno
    z małżonków żąda separacji drugie rozwodu a to ostatnie jest uzasadnione,
    sąd orzeknie rozwód art. 61par.1 kro , jezeli natomiast rozwod nie jest
    dopuszczalny a separacja usprawiedliwiona orzeknie separacje art61par.2

    Sandra

  • 4. Data: 2004-11-23 08:38:29
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Asia pisze:

    > Pytanie: jaka jest Twoja wizja rozwiązania problemu?
    > Sąd orzekając w sprawie nie kireuje sę wizjami stron ale zgromadzonym w
    > sprawie materiałem dowodowym.

    To baaardzo ladnie powiedziane..

    Tyle ze w praktyce wiekszosc z tych dowodow to zeznania stron
    i swiadkow przez strony wskazanych..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-11-23 11:57:54
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    > Tyle ze w praktyce wiekszosc z tych dowodow to zeznania stron
    > i swiadkow przez strony wskazanych..
    >
    > Boguslaw

    No tak. Tylko świadkowie nic do sprawy pewnie nie wniosą. Tak więc
    orzeczenie będzie - coś mi się wydaje - na podstawie oceny sądu. Chyba
    że, świadkowie wcześniej składali jakieś zeznania (np. w policji) i np.
    policja nie wszczęła dochodzenia na podstawie tych zeznań. Wtedy ci
    "świadkowie" nie są wiarygodni.