  • 1. Data: 2004-11-19 15:26:49
    Temat: osoba utrzymujaca
    Od: "dinfo" <s...@a...pl>

    Witam, jestem studentem i studiuje po za miejscem swojego stalego
    zamieszkania. Rodzice chca przestac mnie utrzymywac... Jaka jest procedura,
    zmiany osoby ktora bedzie mnie utrzymywac (brat) Jest to wazne poniewaz chce
    zyskac prawo do otrzymywania stypendium socjalnego oraz dostania sie do
    akademika pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-19 16:49:44
    Temat: Re: osoba utrzymujaca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dinfo" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    Z mojej wiedzy wynika, ze się nie da. jeśli rodzice przestaną na Ciebie
    łożyć, to przysługuje Ci prawo wniesienia do sądu pozwu o alimenty. Brat
    może Cię zacząć utrzymywać, ale i tak będzie w ten sposób jedynie regulował
    zobowiązania rodziców.

    Musiał by Cię przez sąd adoptować, a to raczej w Twoje sytuacji nei wchodzi
    w rachubę. nie ma sądyu, który by na to poszedł.

  • 3. Data: 2004-11-19 18:06:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    > zyskac prawo do otrzymywania stypendium socjalnego oraz dostania sie do

    Myśl o tym by obejść minimum niezbędne do stypedium socjalnego jest generalnie
    słuszny ;) Ale tak się nie da, musisz wymyślić coś innego :)

    --
    JOHNSON :)