  • 1. Data: 2005-07-13 12:05:06
    Temat: Sprawa karna - zostałem dotkniecie pobity
    Od: Mariusz lat18<m...@o...pl>

    Dnia 29 Maja zostalem pobity niedaleko dyskoteki, skutkiem tego pobicia okazalo
    sie zlamanie nogi dość poważne, przy tym całym zajsciu było kilku swiadków,
    którzy zgodzili sie zeznawac na moją korzyść, oczywiście sa to dlamnie obce mi
    osoby tak jak sprawca, ktory byl duzo odemie starszy i dosc dobrej postury. Imie
    i nazwisko sprawcy dowiedziałem sie od swiadków zajścia, i odrazu zgłosiłem ten
    fakt na Policje po 2 dniach. policja wczeła dochodzenie o przestepstwo
    przewidziane w art. 157 & 1 kodeksu karnego, a nadzur na tym wszytskim ma
    prokuratura.
    Poniewaz okazały sie komplikacje z moja złamana noga takie, iż noga sie nie
    zrasta mam juz 2 miesiac prawa noge unieruchomiona w gipsie, i lekarze w
    szpitalu nie wykluczaja minimum 3 miesiecy co moze sie skonczyc operacja nawet,
    i dalszym leczeniu.
    Ponieważ sprawa bedzie sie toczyć karna, chciałem sie dowiedziec czy moge
    zazadac od sprawcy odszkodowania jakiegos stopnia, i w jaki spoosb to mam
    najlepiej zrobic, cvzy wytoczyc sprawe cywilna osobno czy mozna bedzie to
    połaczyc jakos w jedno.

    z powazaniem Mariusz lat19 moje gg 7617060

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-13 12:18:00
    Temat: Re: Sprawa karna - zostałem dotkniecie pobity
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mariusz lat18 napisał(a):
> [...]
    > najlepiej zrobic, cvzy wytoczyc sprawe cywilna osobno czy mozna bedzie to

    mozesz, aczkolwiek radze Ci jak najszybciej isc do prokuratury i
    zastrzec swoj adres, zeby sprawca nie mogl go poznac :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-07-13 12:18:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    scream napisał(a):
    > mozesz, aczkolwiek radze Ci jak najszybciej isc do prokuratury i
    > zastrzec swoj adres, zeby sprawca nie mogl go poznac :)

    aha, odszkodowanei na drodze cywilnej oczywiscie

  • 4. Data: 2005-07-13 12:22:02
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 14:18:00 +0200, scream napisał/napisała:
    > mozesz, aczkolwiek radze Ci jak najszybciej isc do prokuratury i
    > zastrzec swoj adres, zeby sprawca nie mogl go poznac :)

    i poprawic w lewa noge i moze w obie rece jak przeczyta te bazgroly :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 5. Data: 2005-07-13 12:25:15
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    .

    > mozesz, aczkolwiek radze Ci jak najszybciej isc do prokuratury i
    > zastrzec swoj adres, zeby sprawca nie mogl go poznac :)

    to święta racja tylko co warte takie zastrzeżenie?
    w tym kraju to tylko ryby nie biorą................

  • 6. Data: 2005-07-13 12:40:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Papik napisał(a):
    > i poprawic w lewa noge i moze w obie rece jak przeczyta te bazgroly :>

    hm?

  • 7. Data: 2005-07-13 12:41:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    albert napisał(a):
    > to święta racja tylko co warte takie zastrzeżenie?
    > w tym kraju to tylko ryby nie biorą................

    fakt, ale byle idiota juz takiego adresu nie zdobedzie.. a ktos kto bije
    kogos, na ulicy, w obecnosci wielu swiadkow, itp itd - na miano madrego
    napewno nie zasluguje :)

  • 8. Data: 2005-07-13 14:52:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz lat18" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Odszkodowania się oczywiście domagać możesz. Rzecz w tym, że tak
    naprawdę trudno ocenić wysokość odszkodowania przed ostatecznym
    zakończeniem leczenia. nie wiadomo, czy w sumie noga się zrośnie i nie
    pozostanie żaden trwałe inwalidztwo. Nie życzę Ci tego, ale to ważne dla
    powództwa. Jeśli wszystko od strony zdrowia się dobrze skończy, to
    odszkodowanie pewnie zawrotnej kwoty nie osiągnie, ale gdyby nie daj
    boże pozostał jakiś trwały uraz, to w grę może wchodzić nawet stała
    renta. Generalnie z roszczeniami poczekał bym, na zakończenie leczenia.

    Teoretycznie możesz powództwo albo dołączyć do aktu oskarżenia, albo
    później, opierając się na skazującym wyroku postępowania karnego
    skierować osobne powództwo cywilne.

  • 9. Data: 2005-07-13 21:34:35
    Od: Mariusz 18<m...@o...pl>

    dzienki wiesz jak jest w polsce z odszkodowaniami a jak by sie dobrze skonczylo
    po 2 - 3 miesiacach jakiej kwoty w polsce za takie cos sie moge domagac , kase
    mam ogolnie gdzies bo najwazniejsze zdrowie ale pytam tak z Ciekawości .
    pozdrawiam Mariusz

    -> http://usenet.pomocprawna.info