    From: Mariusz lat18<m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa karna - zostałem dotkniecie pobity
    Date: Wed, 13 Jul 2005 12:05:06 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Dnia 29 Maja zostalem pobity niedaleko dyskoteki, skutkiem tego pobicia okazalo
    sie zlamanie nogi dość poważne, przy tym całym zajsciu było kilku swiadków,
    którzy zgodzili sie zeznawac na moją korzyść, oczywiście sa to dlamnie obce mi
    osoby tak jak sprawca, ktory byl duzo odemie starszy i dosc dobrej postury. Imie
    i nazwisko sprawcy dowiedziałem sie od swiadków zajścia, i odrazu zgłosiłem ten
    fakt na Policje po 2 dniach. policja wczeła dochodzenie o przestepstwo
    przewidziane w art. 157 & 1 kodeksu karnego, a nadzur na tym wszytskim ma
    prokuratura.
    Poniewaz okazały sie komplikacje z moja złamana noga takie, iż noga sie nie
    zrasta mam juz 2 miesiac prawa noge unieruchomiona w gipsie, i lekarze w
    szpitalu nie wykluczaja minimum 3 miesiecy co moze sie skonczyc operacja nawet,
    i dalszym leczeniu.
    Ponieważ sprawa bedzie sie toczyć karna, chciałem sie dowiedziec czy moge
    zazadac od sprawcy odszkodowania jakiegos stopnia, i w jaki spoosb to mam
    najlepiej zrobic, cvzy wytoczyc sprawe cywilna osobno czy mozna bedzie to
    połaczyc jakos w jedno.

    z powazaniem Mariusz lat19 moje gg 7617060

    -> http://usenet.pomocprawna.info