  • 1. Data: 2005-07-13 12:25:49
    Temat: Kredyt a upadłość firmy
    Od: Krzys <n...@n...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie
    Zaluzmy ze sytuacja jest nastepujaca:
    Otrzymuje kredyt samochodowy
    Kupuje auto przez pewnien czas regularnie splacam wsystkie raty co do
    zlotowki.
    Firma ktora udzelila mi kredytu upada przejuje ja inna lub powiedzmy syndyk
    Czy "spadkobierca/syndyk" firmy ma prawo przedstawic mi nowe warunki umowy
    kredytowej (oczewiscie duzo mniej korzystne - np. duzo wiekszy procent i
    krotszy okres kredytu)
    Jezli warunki nie sa do przyjecia dl amnie (powiedzmy sa duzo mniej
    atrakcyjne niz wynikalo to z umowy zawartej)co sie wtedy dzieje ? ma prawo
    zajac mi auto ?

    Krzys

  • 2. Data: 2005-07-13 13:32:36
    Temat: Re: Kredyt a upadłość firmy
    Od: "Mirek K." <s...@o...pl>

    Zglos sie do urzedu ochrony konsumenta w swoim miescie. Moj znajomy mial
    podobna sytuacje i placi raty takie jak mial w umowie.

    Mirek