  • 1. Data: 2005-07-13 08:30:37
    Temat: Reaktywacja konta
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sytuacja jest nastepujaca:

    Firma miala kiedys konto w banku - dosyc drogie w utrzymaniu.
    Konto to zostalo zlikwidowane, wlasnie z powodu wysokich kosztow utrzymania.

    Nagle po dlugim czasie US wygrzebal numer tamtego konta i przelal
    pieniadze ze zwrotu podatku.
    Bank zamiast "odbic" z komunikatem ze konta nie ma, reaktywowal to konto
    nie informujac wlasciciela.

    Pieniadze znalazly sie na koncie i bank zaczal potracac sobie
    comiesieczna wysoka oplate za prowadzenie tego konta.

    Czy bank mial do tego prawo?
    IMHO nie bardzo...

  • 2. Data: 2005-07-13 08:57:29
    Temat: Re: Reaktywacja konta
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <h...@s...spam.spam> napisal(a):
> [...]
    >
    > Pieniadze znalazly sie na koncie i bank zaczal potracac sobie
    > comiesieczna wysoka oplate za prowadzenie tego konta.

    Zdecydowanie nie. Jeśli konto zostało poprawnie zamknięte, to bank
    powinien odbić przelew!!! Ja bym poszedł do banku, zrobił awanturę i
    kazał odesłać kasę do US i wtedy poszedłbym do US po zwrot.

    Tylko uważaj, bo jeśli US wygrzebał skądś ten numer, to może nie
    zaktualizowałeś NIP-1? A za to są kary ;)

    P.S. Co to z bank, ostrzeż innych ;-)

    P.S.S. Swoją drogą - te USy to coś mają z tymi kontami. Ja celowo nie
    podałem numeru RORu w NIP-1, bo chciałem dostać pocztą z pewnych
    względów ten zwrot, ale oni i tak wygrzebali moje rachunki dla
    działalności gospodarczej i tam przelali, w dodatku wybrali rachunek
    prowadzony w EUR ;-)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-07-13 09:16:10
    Od: maHo <m...@p...net>

    Samotnik wrote:
    [ciach]>
> [...]
    > względów ten zwrot, ale oni i tak wygrzebali moje rachunki dla
    > działalności gospodarczej i tam przelali, w dodatku wybrali rachunek

    Ba, mi rok temu wysłali zwrot na adres pod którym nie jestem zameldowany
    od ohohoho. Oczywiście wysyłałem im aktualizację adresu, oraz przecież
    na PIT był mój aktualny adres.

    Ciekawe, jak w tym roku będzie.

    pozdrav

    maHo