  • 11. Data: 2007-06-22 05:11:37
    Temat: Re: Spóźnienie do pracy
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 21 Cze, 19:37, Ania_i_Grzes <b...@m...pl> wrote:
    .
    > Pracodawca nie pytał o powód spóźnienia, tylko poinformował mnie, że
    > "uciął" mi 15 minut z czasu pracy.

    chcesz robić wojnę o 15 minut które musisz posiedzieć dłużej? ja bym
    posłuchał jak świnia gromu i tyle. Szczególnie ze mówisz, ze sprawa
    jest jednorazowa.

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2007-06-22 06:43:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Możesz podać podstawę prawną tych twierdzeń?

    tu nie chodzi o podstawe prawna tylko o takze niepisane zasady. Zwolennikow
    roznych teorii jest cala masa wiec trudno mi sie tu sprzeczac. Ja jestem
    zwolennikiem teorii ze lepiej byc za 5 niz 4 po

    a swoja droga to dziwna dyskusja bo jak obcial 15 minut to znaczy ze
    przedmowca dostanie 2 zlote mniej ? Zlal bym to. A jak 15 minut warte jest
    100 zlotych to tez nie ma sie co martwic bo duzo zarabia.

    A 3 sposob to zostac w pracy 15 minut dluzej.

    Icek

  • 13. Data: 2007-06-22 10:09:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):
    > MT pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Postęp. W szpitalach psychiatrycznych montują internet.

    :)

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 14. Data: 2007-06-22 10:10:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > :)

    jezeli dobrze pamietam to ona wczesniej pisala na grupe z apelem o zakaz
    sprzedazy alkoholu bo wiekszosc przestepstw jest popelniana pod jego
    wplywem ... wiec z tym szpitalem to cos na rzeczy :)

  • 15. Data: 2007-06-22 10:31:58
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f5g76c$erj$4@inews.gazeta.pl...

    > jezeli dobrze pamietam to ona wczesniej pisala na grupe z apelem o zakaz
    > sprzedazy alkoholu bo wiekszosc przestepstw jest popelniana pod jego
    > wplywem ...

    No bo przeciez "kazdy pijak to złodziej ", nie wiedziales?:)

    Angie

  • 16. Data: 2007-06-22 13:28:34
    Temat: Re: Re:
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > Na ten temat są niesprecyzowane opinie.
    > Niektórzy twierdzą, że o 8:00 można przekroczyć próg firmy. Inni, jak Ty,
    > że trzeba być już w boksie startowym. Chyba nadal pozostanie to
    > nierozwiązaną kwestią.

    A to jest własnie kwetsia produktywności lub wydajnośći.
    Naszą wadą naradowoą jest brak jednego lub drugiego zalezy od gałęzi
    gosopodarki.
    A pracujemy ze...... aż furczy.
    Według statystyk jesteśmy najnardziej zapracowanym narodem w europie

    Normalnie złote klamki winne być wszędzie.....a tak to tylko w kościołach i
    raczej w zachrystii

    pozdrwiam

    PabloGT