  • 1. Data: 2007-06-21 16:27:07
    Temat: Kadry Ziobry: "Błyskawiczny awans prokuratora Szafrańskiego"
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Błyskawiczny awans prokuratora Szafrańskiego
    Prokurator Tomasz Szafrański w jeden dzień przeszedł kilka szczebli
    kariery i znalazł się w Ministerstwie Sprawiedliwości. To co innym
    zwykle zajmuje długie lata, on uzyskał od razu. W resorcie Zbigniewa
    Ziobry został sekretarzem komisji kodyfikacyjnej prawa karnego.

    Tomasz Szafrański był wiele lat sędzią po studiach prawniczych i
    aplikacji. Spełniał więc wymagania, aby zostać prokuratorem. Dziwne
    jednak jest to, że nie poprowadził ani jednej sprawy. Tego samego dnia,
    gdy otrzymał stanowisko w prokuraturze rejonowej w Bochni, został
    oddelegowany do ministerstwa.

    Kilka miesięcy później nadszedł awans do prokuratury okręgowej w
    Krakowie. Jednak i tam ani raz się nie pojawił, wciąż będąc na
    delegacji. Warto dodać, że jeszcze jako sędzia był wielokrotnie karany
    dyscyplinarnie za opieszałość. W końcu zrezygnował z pracy w sądzie,
    ponieważ czuł się szykanowany przez kierownictwo.

    Czemu więc prokurator Szafrański zawdzięcza swoją oszałamiającą karierę
    w strukturach prokuratury? Można się tego doszukiwać w jego przeszłości
    sędziowskiej. To właśnie on orzekał w sprawie, dzięki której opinia
    publiczna poznała obecnego ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobrę.
    Chodzi o proces, w którym zawiadomienie złożyło stowarzyszenie Katon.
    Obecny minister, wcześniej prezes tej organizacji, występował przed
    sądem wygłaszając mowy podobne do tych, które dzisiaj znamy z
    konferencji prasowych. Wyrok podtrzymany przez sąd wyższej instancji był
    dla stowarzyszenia Zbigniewa Ziobry korzystny. Zdaniem wielu
    obserwatorów tego procesu, Tomasz Szafrański na sali sądowej pozawalał
    na wiele młodemu wtedy politykowi prawicy. Wtedy to obaj panowie się
    poznali i niewykluczone, że w zamian za taką postawę Tomasz Szafrański
    piastuje dziś wysokie stanowisko w Ministerstwie Sprawiedliwości.

    zrodlo: RMFFM.pl
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 2. Data: 2007-06-21 16:49:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > Błyskawiczny awans prokuratora Szafrańskiego

    Stare. Słyszałem o tym już z pół rok temu.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-21 17:47:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f5e8sg$ngi$1@inews.gazeta.pl...
    > Błyskawiczny awans prokuratora Szafrańskiego

    W jakim celu to tutaj napisałeś?

  • 4. Data: 2007-06-22 10:01:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MT napisał(a):
    > I co mu zrobisz?

    a co mam zrobic bo nie bardzo rozumiem pytanie.

    P.

  • 5. Data: 2007-06-22 10:01:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f5e8sg$ngi$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > W jakim celu to tutaj napisałeś?

    jako ciekawostke

    P.

  • 6. Data: 2007-06-22 14:30:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > jako ciekawostke

    Czyli NTG.

  • 7. Data: 2007-06-22 16:11:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Czyli NTG.

    alez ta grupa, moze kogos interesuje procedura awansu :)

    P.