  • 51. Data: 2005-06-29 15:35:59
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: bur <m...@n...com>

    witek wrote:

    > i w każdym innym państwie.
    > Tylko nazwa jest inna. Po prostu policja od razu cię zwija i nie ma
    > dyskusji

    No to wyliczaj. Zacznij od Europy Zachodniej.

    > ha ha ha

    W Pacanowie to NAPEWNO ha ha ha.

    > lepsza niż w areszcie policyjnym, gdzie nie ma żadnej niezależnie do
    > stopnia uchlania się

    Przeciez mowa o OPIECE medycznej.

    > a ty w szklanych domach.

    NIe wszkalnych domach a w spoleczenstwie gdzie chorcyh wiezie sie do
    szpitala a nie do jakiegos dziwolaga o nazwie IW.

    Zreszta Strasbourg juz lata temu stwierdzil ze sa nielegalne. Ale
    TIRowki policyjne gazet nie czytaja.

  • 52. Data: 2005-06-29 18:55:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 29 Jun 2005 01:29:13 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:
    > Jak chcesz zabezpieczyć elektroniczne dane przed modyfikacją, to się
    > używa kluczy asymetrycznych a nie gównianego PDFa.

    ... który również może być zabezpieczony kluczem?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 20:55:23 user up 10657 days, 8:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Guns don't kill people. Bullets kill people.

  • 53. Data: 2005-06-29 19:14:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > TEGO przepis nie zakazuje.

    ANdrzeju - a jak matoł z SM ma zweryfikować ?

    Gulnie , to przechlapane - spożywanie podczas pracy ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 54. Data: 2005-06-29 21:46:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "desi" <h...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie, wiezie sie do szpitala. Tam jest jego miejsce.

    Nie, do aresztów. Na pewno w USA, Niemczech, Francji, Włoszech i
    Izraelu, bo z ciekawości od policjantów z tych krajów chwilę temu
    ściągnąłem wywiad. W innych krajach nie znam polskojęzycznych
    policjantów.

    > ROTFL. Izba wytrzeziwen opeka medyczna? Ktore to z podsawowych
    > czynnosci detoksu sa dokonywane przez lekarzy w IW? Ktora ma
    kroplowke.

    Ale masz lekarza na miejscu.

  • 55. Data: 2005-06-30 02:59:33
    Od: guru <w...@s...com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Izraelu, bo z ciekawości od policjantów z tych krajów chwilę temu
    > ściągnąłem wywiad. W innych krajach nie znam polskojęzycznych

    Czyli gazetowa wiedza. A teraz do tego podaj choc jedyny przypadek
    goscia w stanie totalnego umroczenia gdzie nie odwieziono go do
    szpitala. Powiedzmy jeden promil i wiecej. Zacznij od USA.

    > kroplowke.
    >
    > Ale masz lekarza na miejscu.

    Nie lekarza a pracownika z dyplomem lekarza. Lekarz bez narzedzi nie
    jest lekarzem. Tak samo jak hydraulik ktory stawi sie bez narzedzi do
    pracy wykonac pracy nie jest w stanie.

  • 56. Data: 2005-06-30 03:05:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    guru wrote:

    > Czyli gazetowa wiedza. A teraz do tego podaj choc jedyny przypadek
    > goscia w stanie totalnego umroczenia gdzie nie odwieziono go do
    > szpitala. Powiedzmy jeden promil i wiecej. Zacznij od USA.

    pijany gosciu to niekoniecznie od razu totalne zamroczenie.
    W Polsce totalnie zamroczonego też odwiozą do szpitala jeśli wymaga
    natychmiastowej pomocy.
    I wskaż mi jeden przypadek w USA, gdzie pijany gościu, nie wymagający
    natychmiastowej interwencji lekarskiej. nie wylądował w pierdlu i nie
    skończyło się to odebraniem praw rodzicielskich do dzieci jeśli takowe
    posiadał.

    > Nie lekarza a pracownika z dyplomem lekarza. Lekarz bez narzedzi nie
    > jest lekarzem. Tak samo jak hydraulik ktory stawi sie bez narzedzi do
    > pracy wykonac pracy nie jest w stanie.

    I co hydraulik bez narzędzi nie jest hydraulikiem, tylko jest
    pracownikiem z dyplomem hydraulika.
    Jest hydraulikiem, który do pracy przeszedł bez narzędzi, albo zakład
    pracy odpowiedzialny za dostarczenie mu narzędzi tego nie zrobił.

  • 57. Data: 2005-06-30 03:34:45
    Od: guru <w...@s...com>

    witek wrote:

    > pijany gosciu to niekoniecznie od razu totalne zamroczenie.

    Przede wszystkim nie odwracaj kota do gory nogami. Albo ma sie pewnosc
    ze jest w normie, albo jest ryzyko zagorzenia zdrowia. Czlowiek z
    nadwaga i "nawalony" MUSI byc odwieziony do szpitala. I tak bedzie.
    Zaden policjant nie bedzie ryzykowal procesem jak w Polsce.

    > W Polsce totalnie zamroczonego też odwiozą do szpitala jeśli wymaga
    > natychmiastowej pomocy.

    Co jest natychmiastowa pomoca. 1 promil 150 kg wagi automatycznie
    kwalifikuje sie do detoksu nawet kiedy gosc nie ma objawow wymagajacy
    "natychmiastowej pomocy". A to dlatego ze takiczlowiek jest
    automatycznie ryzykiem.

    Nie mowiac o klopotach technicznych.

    > I wskaż mi jeden przypadek w USA, gdzie pijany gościu, nie wymagający
    > natychmiastowej interwencji lekarskiej. nie wylądował w pierdlu

    Tysiace takich przypadkow sa co tydzien.

    > i nie
    > skończyło się to odebraniem praw rodzicielskich do dzieci jeśli takowe
    > posiadał.

    co ma powiedzmy DUI do praw? Za duzo czytasz glupawe gazety.

> [...]
    > Jest hydraulikiem, który do pracy przeszedł bez narzędzi, albo zakład
    > pracy odpowiedzialny za dostarczenie mu narzędzi tego nie zrobił.

    Pracowac mozna TYLKO z narzedziami. Lekarz z samym kiltem nie jest
    lekarzem mogacym zrobic detox osobie po zawale.

  • 58. Data: 2005-06-30 03:57:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    guru wrote:

> [...]
    > nadwaga i "nawalony" MUSI byc odwieziony do szpitala. I tak bedzie.
    > Zaden policjant nie bedzie ryzykowal procesem jak w Polsce.

    U nas policjant tez nie będzie ryzykował procesem, zawiezie go do izby
    wytrzeźwień.
    Co najwyżej ryzykują izby wtrzeźwień, że są do tego nieprzygotowane.

    W stanach izby wytrzeźwień są od razu w szpitalu. U nas nie.

> [...]
    > kwalifikuje sie do detoksu nawet kiedy gosc nie ma objawow wymagajacy
    > "natychmiastowej pomocy". A to dlatego ze takiczlowiek jest

    W Polsce 150 kg żywej wagi nie jest normą.
    Pijany bełkoczący gościu na ulicy kwalifikuje się do izby.
    Czy to będzie oddzielnie, czy w ramach szpitala to inna sprawa.

    > Tysiace takich przypadkow sa co tydzien.

    tak samo jak i odwrotnie.

    > co ma powiedzmy DUI do praw? Za duzo czytasz glupawe gazety.

    Nie czytam głupawych gazet. Ty natomiast chyba za mało jeszcze widziałeś.
    Pijana matka dorwana na ulicy ma natychmiast wizytację w policji w domu
    i zwykle przy powtórce z rozrywki kończy się to zabraniem dzieci.
    Z różnicami co do prawa stanowego, ale generalnie kłopoty ma zapewnione.

    > Pracowac mozna TYLKO z narzedziami. Lekarz z samym kiltem nie jest
    > lekarzem mogacym zrobic detox osobie po zawale.

    a ja nie o to pytałem, czy hydraulik może pracować bez narzędzi, tylko
    czy jest hydrualikiem, bo ty twierdziesz, że przestał nim być.

  • 59. Data: 2005-06-30 09:57:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "guru" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czyli gazetowa wiedza. A teraz do tego podaj choc jedyny przypadek
    > goscia w stanie totalnego umroczenia gdzie nie odwieziono go do
    > szpitala. Powiedzmy jeden promil i wiecej. Zacznij od USA.

    Raczej nie gazetowa, tylko praktyczna. Nie wiem w jakim trybie oczekiwał
    byś podania tych przypadków. Imię, nazwisko i datę czy jakieś inne dane.
    I jak chcesz to zweryfikować? W wypadku totalnego zamroczenia, to i w
    Polsce się odwozi do szpitala.

    > Nie lekarza a pracownika z dyplomem lekarza. Lekarz bez narzedzi nie
    > jest lekarzem. Tak samo jak hydraulik ktory stawi sie bez narzedzi do
    > pracy wykonac pracy nie jest w stanie.

    Dość ciekawa opinia. Mam rozumieć, że dyplom lekarza ważny jest tylko
    wraz z respiratorem?

  • 60. Data: 2005-06-30 10:51:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    pac wrote:

    > Najszkodliwsze jest upijanie dzieci w szkolach za przyzwoleniem
    > urzednikow. I to calkiem legalnie wykorzystujac fikcyjne przepsiy.

    W których szkołach i czym upija się dzieci? W dodatku z błogosławieństwem?
    bo może muszę alkomat dla dzieci zanabyć...

    > Moim zdaniem zakaz powinien dotyczyć spożywania wszelkich

    > A zwlaszcza pakowanie napojow dla dzieci w imitacje butelek alkoholowych.

    Chodzi Ci o Piccolo? Na głupotę RODZICÓW kupujących takie coś, niestety,
    paragrafów nie ma.

    Justyna