  • 1. Data: 2003-03-19 13:51:55
    Temat: Spolka cywilna
    Od: "mgielq" <m...@w...pl>

    Witam
    Moze na grupie znajde osobe, ktora zna sie na prawie gospodarczym, w
    szczegolnosci na spolkach cywilnych. Nie chce przedsatwiac problemu tu, bo
    duzo by pisac. Chodzi mi o odpowiedzi na konkretne pytania. Jesli ktos
    moglby mi pomoc to prosze dac znac na maila albo gg. Z gory dziekuje.

    --

    Mgielq
    .....zycie jest piekne po polnocy....

  • 2. Data: 2003-03-19 15:07:19
    Temat: Re: Spolka cywilna
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "mgielq" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > duzo by pisac. Chodzi mi o odpowiedzi na konkretne pytania. Jesli ktos
    > moglby mi pomoc to prosze dac znac na maila albo gg. Z gory dziekuje.

    Moge Ci pomoc, ale po to jest grupa, zeby to zalatwiac tutaj.

    pozdrawiam

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-03-19 15:50:33
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    mgielq wrote:

> [...]
    > duzo by pisac. Chodzi mi o odpowiedzi na konkretne pytania. Jesli ktos
    > moglby mi pomoc to prosze dac znac na maila albo gg. Z gory dziekuje.

    Chetnie dowiem sie czegos nowego. Pisz na grupe.
    --
    Trafor