  • 1. Data: 2003-03-19 11:14:19
    Temat: Opinia grafologa.
    Od: Kwiat <k...@s...pl>

    WItam grupowiczow.
    Jak wedlug Was powinien zareagowac sad na opinie bieglego grafologa,
    ktory stwierdzil iz " w dziesiecio literowym wyrazie, dwie litery tzn.
    "W" oraz "A' (petlicowe) sa podobne do piasnych przez pana XXX, wiec
    istnieje prawdopodobna mozliwosc zlozenia podpisu przez XXX"
    Wyjasnie oco chodzi, KOlega zostal oskarzony o falszerstwo, prokurator
    stwierdzil iz ta opinia bieglego wystarczy do przedstawienia mu aktu
    oskarzenia. Za kilka dni odbedzie sie trzecia rozprawa gdzyz juz
    dwukrotnie nie zglosil sie na przesluchanie ww. grafolog.Swiadkowie
    zostali przesluchani na pierwzym posiedzeniu sadu. Czlowiek ktory go
    oskararza ma kilkanascie takich spraw i sam twierdzi iz "lubi pisac
    pisma do sadu, a pozatym to jedna sprawa w ta a jedna w tamta, nie ma
    roznicy" dziwny czlowiek, strasznie kreci, kolega udowodnil iz to co
    mowil ten czlowiek to bzdury. Wiem ze nie da rady opisac tu calego
    problemu ale mam nadzieje ze bede mogl mu jakos pomoc przy Waszej
    pomocy. Mial moze ktos juz doczynienia z taka opinia grafologa?
    Serdecznie pozdrawiam
    Kwiat