  • 11. Data: 2009-03-25 13:03:37
    Temat: Re: Spoldzielcze-wlasnosciowe prawo do lokalu a pelna wlasnosc
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3bb3cd12-5d80-4f1d-9bcb-a949d2cbf45f@e38g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > Glupot bys ludziom nie opowiadal. Z mocy prawa w przypadku upadku
    > spoldzielni mieszkaniowej mieszkania spoldzielcze wlasnosciowe staja
    > sie pelna wlasnoscia.

    ok
    w takim razie tym bardziej nie widze korzysci z wydawania kasy na odrebna
    wlasnosc

  • 12. Data: 2009-03-25 13:07:21
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    badzio pisze:
    > Witam,
    >
    > moje spoldzielnia przymierza sie do rozpoczecia procedury
    > przeksztalcania mieszkan w tzw 'pelna wlasnosc'.
    ciach

    Dopóki większość właścicieli nie zechce się rozliczać na zasadach
    wspólnoty to praktycznie nic.
    Acha, przestanie Cię obejmować ustawa o ochronie lokatorów, bo będziesz
    właścicielem.

    Dokładnie zapoznaj się z projektem uchwały: komu, co, ile, czy występują
    służebności, dostęp do drogi, miejsce na śmietnik itd.
    Jak masz jakieś "ale" to złóż wniosek do uchwały.

  • 13. Data: 2009-03-25 13:31:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    k.gda.pl
    użytkownik *szerszen* napisał(a):

    > w takim razie tym bardziej nie widze korzysci z wydawania kasy na odrebna
    > wlasnosc

    Taaaaa, lepiej poczekać aż spółdzielnia padnie na pysk :P
    LOL

    --
    Big Jack
    //////

  • 14. Data: 2009-03-25 13:37:12
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 25 Mar, 14:07, minstal <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dopóki większość właścicieli nie zechce się rozliczać na zasadach
    > wspólnoty to praktycznie nic.
    > Acha, przestanie Cię obejmować ustawa o ochronie lokatorów, bo będziesz
    > właścicielem.

    W jakim sensie? Ze jak przestane placic rachunki to mi odetna prad i
    gaz?

  • 15. Data: 2009-03-25 17:19:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wiadomoscinews:49ca0f91$1@news.home.net.pl...

    > Glupot bys ludziom nie opowiadal. Z mocy prawa w przypadku upadku
    > spoldzielni mieszkaniowej mieszkania spoldzielcze wlasnosciowe staja
    > sie pelna wlasnoscia.

    ale razem z długiem na nich.
    Nikt spółdzielni do czasu upadku nie zabroni wziąć kredytu pod hipotekę.

  • 16. Data: 2009-03-25 17:36:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > ale razem z długiem na nich.
    > Nikt spółdzielni do czasu upadku nie zabroni wziąć kredytu pod hipotekę.

    Ano właśnie.
    A w przypadku gdy dlug przewyższa wartość?
    Figę z makiem dostaniesz.

  • 17. Data: 2009-03-25 18:00:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Ano właśnie.
    > A w przypadku gdy dlug przewyższa wartość?
    > Figę z makiem dostaniesz.

    Dlaczego miałby nie dostać?
    Dostanie. Razem z długiem na hipotece.
    Sam dług nie daje prawa zabrania mieszkania wierzycielowi.
    Będzie sobie dochodził go od nowego właściciela czyli mieszkańców,
    każego osobno.

  • 18. Data: 2009-03-25 22:04:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dlaczego miałby nie dostać?
    > Dostanie. Razem z długiem na hipotece.

    Ano.
    O tym pisałem.

    Jaka jest wartość mieszkania z hipoteką przewyższającą jego wartość?
    Jak dla mnie ujemna.
    Czyli ta figa z makiem.

  • 19. Data: 2009-03-26 01:08:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Jaka jest wartość mieszkania z hipoteką przewyższającą jego wartość?
    > Jak dla mnie ujemna.
    > Czyli ta figa z makiem.

    No nie.
    Po spłaceniu długów zostanie mu mieszkanie. :)

  • 20. Data: 2009-03-26 05:55:41
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    podepne sie pod watek :)
    a w jakis sposób mam "otrzymac" walsnosc gdy SPÓLDZIELCZE PRAWO DO LOKALU
    kupilem na wolnym rynku nie przystapilem do spóldzielni ?
    Ustawa o wykupie za tak zwana zlotówke mówi o "uprawnionych spóldzilecach" a
    jak ma sie mój status do tej ustawy ?

    pozdr
    Krzysztof
    SUZUKI GSR 600 :D