  • 1. Data: 2009-03-24 23:15:14
    Temat: Zakup przez używanie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    znalezione w Sieci:

    =================
    zainstalowałam na domowym komputerze program do ściagania
    plików-Pobieraczek. była to wersja 10 dniowa jak sie okazalo w szczegołach
    umowy "jesli ktoś w przeciągu 10 dni nie wypowie warunków umowy zgadza się
    na roczną płatną wersję - prawie 100 zł. oczywiście nie doczytałam tego
    warunku umowy. Progrm jakoś nie chciał mi działać więc "nieświadoma
    przestępstwa" odinstalowalam go. Teraz firma cały czas domaga się swego,
    grozi komornikiem windykacją i takie tam.
    =================

    Co o tym sądzicie? Ważna taka umowa? W sumie czemu nie, z drugiej strony kto
    czyta te długaśne umowy licencyjne w sofcie? W końcu to jeden wielki bełkot
    zazwyczaj jest.

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-03-25 08:28:04
    Temat: Re: Zakup przez używanie
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Progrm jakoś nie chciał mi działać więc "nieświadoma
    > przestępstwa" odinstalowalam go. Teraz firma cały czas domaga się swego,
    > grozi komornikiem windykacją i takie tam.

    Kity! Co? Wpadli z ABW, WSI, CBA, zwinęli kompa, przeprowadzili ekspertyzę i
    domagają się kasy?

    *

  • 3. Data: 2009-03-25 13:59:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 25 marzec 2009 09:28
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gqcpv9$i2t$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kity! Co? Wpadli z ABW, WSI, CBA, zwinęli kompa, przeprowadzili ekspertyzę
    > i domagają się kasy?

    No wiesz, program się loguje w system ichni, zaakceptowała umowę, podała
    dane. Na mój gust słusznie się domagają.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-03-25 15:06:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    >
    > No wiesz, program się loguje w system ichni, zaakceptowała umowę, podała
    > dane. Na mój gust słusznie się domagają.

    a napisali, że można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy?

  • 5. Data: 2009-03-25 16:12:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    gasper wrote:

> [...]

    przestępstwa" odinstalowalam go. Teraz firma cały czas domaga się swego,
    grozi komornikiem windykacją i takie tam.

    Wg mnie napisali.

    M.

  • 6. Data: 2009-03-25 18:01:00
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gqdl52$b3h$1@news3.onet...

> [...]
    > przestępstwa" odinstalowalam go. Teraz firma cały czas domaga się swego,
    > grozi komornikiem windykacją i takie tam.

    to to pozostaje odpisać, że zainstalował to 6 letni syn na swoim komputerze

  • 7. Data: 2009-03-25 22:21:56
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > podała dane.

    I to był podstawowy błąd. Ja na takie okoliczności mam adres e-mail założony
    w dziwnym kraju, a dane osobowe zmyślam wg potrzeb.

    *

  • 8. Data: 2009-03-25 22:22:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > to to pozostaje odpisać, że zainstalował to 6 letni syn na swoim
    > komputerze

    Błąd! Odpisanie w ten sposób = przyznanie. Ja bym szedł w zaparte. Jaki
    program, jaka instalacja, jaka umowa, jakie płacenie?

    *

  • 9. Data: 2009-03-26 09:11:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Błąd! Odpisanie w ten sposób = przyznanie. Ja bym szedł w zaparte. Jaki
    > program, jaka instalacja, jaka umowa, jakie płacenie?

    tak, tylko syn nie jest zdolny do zawierania umów a to oni powinni sprawdzić

  • 10. Data: 2009-03-31 07:14:57
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > czyta te długaśne umowy licencyjne w sofcie? W końcu to jeden wielki bełkot

    Mam ten sam problem tylko mi groza tym ze mnie znajda po IP itd. Dziwne bo jak
    sie logowalem w kafejce internetowej to co wpadna tam i kaza wlascicielowi
    zaplacic bo ktos sie logowal na komputerze z jego caffe?