  • 1. Data: 2009-03-25 10:06:27
    Temat: Sprawa spadkowa - który odpis dla żonatego syna zmarłego?
    Od: Czarek <...@...pl>

    Witam,

    Czy _syn_ zmarłego może przedłożyć - z wnioskiem o stwierdzenie nabycia
    spadku - odpis skrócony aktu małżeństwa, czy koniecznie musi być to akt
    urodzenia? Prościej byłoby z aktem małżeństwa - leży w szufladzie,
    tylko nie wiem, czy będzie on wystarczającym dokumentem?

    Czy żona zmarłego przedkłada tylko akt małżeństwa, czy musi również
    załączyć akt urodzenia?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 2. Data: 2009-03-25 11:12:30
    Od: Czarek <...@...pl>

    Czarek wrote:
> [...]
    > tylko nie wiem, czy będzie on wystarczającym dokumentem?
    > Czy żona zmarłego przedkłada tylko akt małżeństwa, czy musi również

    Ech... Nie wpadłem wcześniej na to, że mogę po prostu zadzwonić do
    sekretariatu sądu i dowiedzieć się, czego oczekują. :) A dla googla
    zostawiam informację, że oczekują:

    Dla syna: koniecznie aktu urodzenia a najlepiej jakby również aktu
    małżeństwa (hmmm...?), dla żony - tylko aktu zawarcia małżeństwa, bez
    aktu urodzenia.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 3. Data: 2009-03-27 15:32:54
    Od: kam <...@...pl>

    Czarek pisze:
> [...]
    >
    > Dla syna: koniecznie aktu urodzenia a najlepiej jakby również aktu
    > małżeństwa (hmmm...?), dla żony - tylko aktu zawarcia małżeństwa, bez

    to jeszcze napisz jaki sąd :)

    KG

  • 4. Data: 2009-03-27 15:46:06
    Od: spp <s...@o...pl>