  • 1. Data: 2009-03-24 22:55:21
    Temat: Domek na działce rolnej
    Od: "Artur---" <a...@w...pl>

    Witam,
    Nie wiem czy dobrze pisze ale moze ktos mi doradzi...
    kupilem działke rolną na ktorej stoi domek letniskowy ok 7x7 metrów i wysoki
    z 5 metrow.
    niestety nie ma tego na planie zagospodarowania dzialki... poprzedni
    wlasciciel postawil chyba na lewo bez planow i nigdzie tego nie zglaszal...
    czy musze go zburzyc czy moge gdzies zglosic zeby bylo wszystko w
    porzadku...
    Dziekuje za porady....
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2009-03-25 06:08:05
    Temat: Re: Domek na działce rolnej
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur---" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zglaszal...
    > czy musze go zburzyc czy moge gdzies zglosic zeby bylo wszystko w

    wrzuc to na pl.misc.budowanie
    i dokladniej opisz jaki to domek
    z czego
    ile czasu stoi...