  • 1. Data: 2009-03-25 08:06:53
    Temat: Wyjawienie majątku - pytania
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Witam, złozyłem dokumenty o wyjawienie majątku dłużnika. Mam pytanie w
    związku z tym - czy to "normalna sprawa" czyli będę mógł zadawać pytania
    odnośnie majątku dłuznika, organizacji firmy (kto zarządza), prosić o
    podanie danych typu NIP? Czy pytania muszą dotyczyć tylko i wyłacznie
    "obecnego" majątku czy też wpływów, które dłużnik uzyskiwał od rozpoczęcia
    egzekucji komorniczej? W prokuraturze jest prowadzona sprawa o utrudnianie
    czynności komornikowi i ukrywanie majątku - stąd takie zeznania przydałyby
    się bardzo.
    Czy to prawda że sąd do KRD dłużnika z Urzędu wpisuje mimo uiszczenia
    zapłaty? - czytałem w tym artykule
    http://animatek.w.interia.pl/wyjawienie.html

    Marcin