  • 11. Data: 2002-03-04 17:50:31
    Temat: Re: Spec od wszystkiego
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Cudny" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a60bqb$nt1$1@onyx.icpnet.pl...
    > No cóż no to te nowe osoby mogę przeprosic.chociaż jeżeli są rozgarnięte
    > połapią się o co chodzi.....a do Pana Jacka nic nie mam....ja jestem
    > pokojowo nastawiony :))))
    > Cudny

    Przeciez nikt nie zmusza cie dyskusji z nim.Kto chce niech dyskutuje i
    walczy.Jesli nikt nie bedzie mial checi na dyskusje z Panem Jackiem to
    problem(jesli jakis jest) sam zniknie.

    Leszek

  • 12. Data: 2002-03-04 18:09:42
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    No ale czy ja powiedziałem coś przeciwnego???? W pełni się z Tobą zgadzam
    !!!!
    Cudny

  • 13. Data: 2002-03-04 18:15:31
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > No ale czy ja powiedziałem coś przeciwnego???? W pełni się z Tobą zgadzam
    > !!!!
    > Cudny

    To po co Pan zaczynal ten watek?

  • 14. Data: 2002-03-05 01:20:23
    Od: "JamŁasic" <z...@p...onet.pl>

    ja być lama i być tu przypadek

    ale ja wywniskować że pan cudny być na
    moja plonk-lista i pobawić się z innymi spammasterami

    nigdy nie pozdrawiać
    ŁaSIC
    p.s. gdy cudny postąpić tak konkretnie jak łasic to
    nie być żaden problem