  • 1. Data: 2002-03-04 10:14:18
    Temat: Dariusz/Jacek/itd.
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje z
    człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!
    Zamiast zaśmiecać grupy, trwonić czas ludzi, instytucji itd. lepiej niech
    Pan weźmie sobie do serca słowa, nie lubianego przeze mnie premiera Millera
    ale tutaj idealnie paujące: "Nie mów co państwo ma zrobić dla Ciebie ale
    zastanów się co Ty możesz zrobić dla państwa"!!!
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 2. Data: 2002-03-04 13:39:35
    Temat: Re: Cudny/itd.
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Cudny wrote:

    > Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje z
    > człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!
    > Zamiast zaśmiecać grupy,

    Panie Cudny.
    To co Pan robi nazywa sie spamowaniem, trollowaniem.
    Grupa prawo poswiecona jest dyskusji o problemach prawnych.
    Panskie zainteresowanie filozofia, literatura prosze w przyslosci
    skierowac na wlasciwe
    grupy.

    > trwonić czas ludzi, instytucji itd.

    Pan sie naucz lepiej etykiety usenetu.
    Usenet na swiecie sluzy do dyskutowania problemow.
    I albo Pan dyskutujesz na temat, albo Pan trollujesz.

> [...]
    > ale tutaj idealnie paujące: "Nie mów co państwo ma zrobić dla Ciebie ale
    > zastanów się co Ty możesz zrobić dla państwa"!!!

    Mysle, ze dla panstwa robie dostatecznie duzo i zrobilem bardzo wiele.
    Ale to nie Panski interes.

    Mam nadzieje ze wiecej trolla nie uslysze.

    Laduje troll w mordpliku i radze kazdemu tak zrobic.
    Coraz wiecej na usenecie gledziarzy, ktorzy usiluja zmieniac tematyke
    grupy prawo
    aby zajmowac sie literatura.

    Zatem temat grupy prawo to prawo.
    A usenetem kieruje etykieta.

    Watki osobiste sa zakazane.
    Zrozumiano ?

    EOF
    FUT

  • 3. Data: 2002-03-04 16:03:40
    Temat: Re: Dariusz/Jacek/itd.
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Panie Jacku...............to co Pan pisze to właśnie dotyczy całej Pańskiej
    działalności od 1992...........
    Wzywam Pana do zaprzestania takich praktyk !!!
    Cudny

  • 4. Data: 2002-03-04 16:34:50
    Temat: Prawny zakaz dyskusji osobistych na usenecie Re: Cudny/itd.
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Panie Cudny,

    milo mi bedzie, gdy na grupie prawo bede czytal o prawie.
    O literaturze na literaturze.

    Dyskusje osobiste sa zakazane na grupie prawo i na kazdej grupie
    usenetowej.

    Nastepnym razem na temat, merytorycznie, bo grupa to prawo
    a nie literatura.

    Pan nie musisz pisac wcale, to nie jest przymus.
    Grupa prawo dotyczy dyskusji o prawie
    i chetnie uslysze co ma Pan do powiedzenia merytorycznie na temat.

    Temat to
    prawny zakaz dyskusji personalnych na usenecie

    Jacek

  • 5. Data: 2002-03-04 17:00:27
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Cudny" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale tutaj idealnie paujące: "Nie mów co państwo ma zrobić dla Ciebie ale
    > zastanów się co Ty możesz zrobić dla państwa"!!!

    P.Cudny co ten post tu robi? Jaki ma zwiazek z prawem? Pana osobiste
    wycieczki mnie nie interesuja.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-04 17:01:32
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    Pańskiej
    > działalności od 1992...........
    > Wzywam Pana do zaprzestania takich praktyk !!!

    Nie interesuje mnie historia od 1992 roku.Prosze przejsc na grupe poswiecona
    historii.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-03-04 17:25:20
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Panie Cudny,
    >
    > milo mi bedzie, gdy na grupie prawo bede czytal o prawie.
    > O literaturze na literaturze.

    A nam wszystkim będzie jeszcze milej, kiedy wyrzucisz klawiaturę i rzeczywiście -
    jak wyżej obiecujesz - poprzestaniesz na czytaniu :->

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-03-04 17:32:21
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    No to dobrze ze nie interesują......post ma temat więc po co otwierasz????
    Cudny

  • 9. Data: 2002-03-04 17:37:36
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > No to dobrze ze nie interesują......post ma temat więc po co otwierasz????
    > Cudny

    Bo NTG.

  • 10. Data: 2002-03-04 17:41:47
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Pan Jacek zaczął.ja tylko odpowiadam.....a do tego, że dyskusje
    zapoczątkowane przez tego Pana zbaczają z toru już przywykłem......
    Cudny