  • 21. Data: 2015-11-23 09:28:04
    Temat: Re: Spadek - mieszkanie lokatorskie - była żona, rodzeństwo
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No to dysponentem 99% grobów jest ZUS.
    Ale piep-szysz.

    -----
    > Takie jest prawo...

  • 22. Data: 2015-11-23 09:55:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    nikogo innego w tym mieszkaniu, bez zgody spółdzielni która jest właścicielem tego
    mieszkania.

    > Bredzisz Waść.
    > Wyraźnie widać że nie odróżniasz spółdzielczego mieszkania własnościowego od
    spółdzielczego mieszkania lokatorskiego. Tytułem prawnym dysponuje właściciel
    mieszkania własnościowego, właścicielem mieszkania lokatorskiego jest spółdzielnia, a
    główny lokator nie ma żadnego tytułu prawnego z wyjątkiem przydziału. W księgach
    meldunkowych urzędów jest wpis że właścicielem mieszkania lokatorskiego jest
    spółdzielnia i bez jej zgody nikt nie zostanie zameldowany. Jeżeli dana osoba mieszka
    bez zgody spółdzielni (na czarno) i jest niezameldowana, to główny lokator łamie
    statut spółdzielni i grozi mu kara do eksmisji włącznie.

    Danusiu, jak pieprzysz, to rób to z facetem, a nie na grupie,
    przynajmniej ktoś będzie miał przyjemność (być może).

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-11-23 16:21:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Danusia wrote:

    a główny lokator nie ma żadnego tytułu prawnego z wyjątkiem przydziału.

    właśnie wymieniłąś tytuł prawny.

    W księgach meldunkowych urzędów jest wpis że właścicielem mieszkania
    lokatorskiego jest spółdzielnia i bez jej zgody nikt nie zostanie
    zameldowany.

    Zameldowanie jest czynnoscia administracyjną i zgoda nie jest do
    nicznego potrzebne.
    To co nazywasz zgodą to jest tylko i wylacznie potwierdzenie faktu, ze
    osoba ktora chce sie zameldowac faktycznie tam mieszka.

    Twierdziesz, ze spoldzielnia oswiadczy nieprawdę?

    Jeżeli dana osoba mieszka bez zgody spółdzielni (na czarno)

    to dalej mieszka

    i jest niezameldowana,

    to ma obowiązek się zameldować, a skoro mieszka to urzad meldunku
    odmowic nie moze.

    to główny lokator łamie statut spółdzielni i grozi mu kara do eksmisji
    włącznie.

    i tylko tyle a z meldunkiem nie ma to nic wspolnego.

  • 24. Data: 2015-11-23 16:22:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Danusiu, jak pieprzysz, to rób to z facetem, a nie na grupie,
    > przynajmniej ktoś będzie miał przyjemność (być może).

    a fuj.