  • 1. Data: 2015-11-18 15:08:00
    Temat: T-mobile "Bezpieczne urzadzenie"
    Od: Kris <k...@g...com>

    T-Mobile podczas podpisywania umowy zaoferowało usługe " Bezpieczne urządzenie"
    Regulamin tej usługi w PDF wrzuciłem tu:
    http://www.wgrajplik.pl/pdf/pdf/0579618423_Bezpieczn
    e_urzdzenie2014.pdf

    Telefon się popsuł, tmobile stwierdziło że naprawa nieopłacalna i że można wybrać
    inny telefon z ich promocyjnego cennika. No właśnie z jakiego
    Niby jest to opisane w &2 pkt 2,
    Fragment
    "wg wykazu i w cenie promocyjnej określonej w ofercie promocyjnej Operatora, na
    podstawie której zawarł umowę lub aneks do umowy"

    Nie bardzo wiem jaki cennik powinien obowiązywać
    W salonie okazali mi "załącznik cenowy... z dnia 2015-11-14
    Na stronie tmobile nie ma tego cennika jest za to masa innych
    http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/
    informacje-i-pomoc/cenniki-i-dokumenty

    Jaki cennik powinien być obowiązujący do tej oferty?

  • 2. Data: 2015-11-18 15:14:38
    Temat: Re: T-mobile "Bezpieczne urzadzenie"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-18 o 15:08, Kris pisze:
> [...]
    > http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/
    informacje-i-pomoc/cenniki-i-dokumenty

    > Jaki cennik powinien być obowiązujący do tej oferty?

    Jest napisane, "wg wykazu i w cenie promocyjnej określonej w ofercie
    promocyjnej Operatora, na podstawie której zawarł umowę lub aneks do
    umowy". Zawarłeś umowę lub aneks 2015-11-14?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-18 15:40:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 listopada 2015 15:14:42 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Jest napisane, "wg wykazu i w cenie promocyjnej określonej w ofercie
    > promocyjnej Operatora, na podstawie której zawarł umowę lub aneks do
    > umowy". Zawarłeś umowę lub aneks 2015-11-14?
    Ano nie
    Umowa zawarta była w sierpniu 2014. Dalczego więc oferują wybór z cennika
    obowiązującego od 2015-11-14?
    I to jakiegoś nie ogólniedostepnego.
    Na ich stronie jest cennik:
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    6/D_006_0009069.pdf który ma tytuł "załącznik cenowy....(IV/09/2015)
    A do wymiany telefonu w opcji "bezpieczne urządzenie" okazują cennik o tytule:
    "Załącznik cenowy.....(I/11/2015)"
    I tego ostatniego nie ma na ich oficjalnej stronie.

  • 4. Data: 2015-11-18 16:42:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-18 o 15:40, Kris pisze:
    > Ano nie
    > Umowa zawarta była w sierpniu 2014. Dalczego więc oferują wybór z cennika
    obowiązującego od 2015-11-14?

    Myślisz, że pl.soc.prawo to właściwy kanał, aby zadać Tmobilowi to
    pytanie???

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-11-18 17:21:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 listopada 2015 16:42:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2015-11-18 o 15:40, Kris pisze:
    > Myślisz, że pl.soc.prawo to właściwy kanał, aby zadać Tmobilowi to
    > pytanie???
    Zadałem 2tyg temu. Poki co: "Twoje zgłoszenie zostało zarejstrowane" czy jakoś tak;)
    Czekam więc a w międzyczasie pytam tu.