  • 1. Data: 2004-03-27 11:31:07
    Temat: Sp. z o.o. a sklepy
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Witam

    Jesli spolka z o.o. ma kilka sklepow (elektroniczny, meblowy, obowniczy) to
    czy te sklepy moga posiadac nazwe wlasna czy musza byc pod nazwa spolki?
    Chodzi o to czy sklep moze nazywac sie np. OGIDOGI jak spolka nazywa sie
    MAXIDRIVER. I teraz sprawa najwazniejsza jakie maja byc naglowki na fv
    sprzedazy, jesli caly towar kupuje sie na spolke MAXIDRIVER. Czy mozna w
    naglowku fv sprzedazy napisac Sklep OGIDOGI, MAXIDRIVER Sp. z o.o. a na
    drugim np. Sklep AKUKU, MAXIDRIVER Sp. z o.o.?

    Z gory dzieki za odp.
    Pozdrawiam
    Renik

  • 2. Data: 2004-03-27 11:48:16
    Temat: Re: Sp. z o.o. a sklepy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    prodrive wrote:

> [...]
    > MAXIDRIVER. Czy mozna w naglowku fv sprzedazy napisac Sklep OGIDOGI,
    > MAXIDRIVER Sp. z o.o. a na drugim np. Sklep AKUKU, MAXIDRIVER Sp. z o.o.?

    Moim zdaniem sklep moze sie nazywac AKUKU a na fakturze powinno byc.
    MAXIDRIVER Sp. z o.o
    Sklep AKUKU

    MAXIDRIVER Sp. z o.o
    Sklep OGIDOGI

    Choc to moze slaby argumetn popatrz na fakture za paliwo
    ze stacji Orlenu..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-27 12:40:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

> [...]
    >
    > MAXIDRIVER Sp. z o.o
    > Sklep OGIDOGI
    >
    > Choc to moze slaby argumetn popatrz na fakture za paliwo

    Albo na fakturę z OBI.
    Firma nazywa się Superhobby Dom i ogród sp. z o.o.
    OBI to nazwa handlowa sklepu.

    Stacje paliw JET - Firma Conocphilips Polska (chyba sp. z o.o.)

    Jak bym momyslałam to jeszcze z marszu pare przykładow bym podała -
    choćby przeróżne sklepy co to się zwą "Anna", "Jadwiga" itp. a pod
    wszystkim się kryje jakaś PHU Janina Kowalska ;-)

    Nie ma zakazu dodawania czegos do nazwy firmy.
    Wazne żeby na fakturze było jednoznaczne oznaczenie przedsiębiorcy (a
    przedsiębiorcą jest MAXIDRIVER Sp. z o.o.) do tego mozna sobie dopisywac
    do woli.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl