  • 1. Data: 2020-02-20 19:00:54
    Temat: Śmierć 18-latka na komisariacie w Poznaniu: są już "tradycyjne" (wstępne) wyniki sekcji zwłok
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/poznan/poznan-18-latek-w-komisariac
    ie-policji-stracil-przytomnosc-i-zmarl-sa-wyniki-sek
    cji-zwlok-4209525
    > 18-latek w komisariacie policji stracił przytomność i zmarł. Są wyniki
    > sekcji zwłok
    > ; 20 lutego 2020, 10:36; Aktualizacja: 20 lutego 2020, 15:23

    > Wobec 18-latka, który zmarł w komisariacie policji w Poznaniu, nie
    > użyto paralizatora, a do jego śmierci nie przyczyniły się osoby
    > trzecie - takie są wstępne wyniki sekcji zwłok. [...]

    <ironia> Cała Polska w 200% wierzy w te wyniki! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-20 19:22:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 19:00:54 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > https://tvn24.pl/poznan/poznan-18-latek-w-komisariac
    ie-policji-stracil-przytomnosc-i-zmarl-sa-wyniki-sek
    cji-zwlok-4209525

    > <ironia> Cała Polska w 200% wierzy w te wyniki! </ironia>

    Postulowałem juz kiedyś aby nie wolno było dokonywać jakichkolwiek tzw.
    "czynności" przez policjantów bez ich filmowania i to w taki sposób by
    nie można było skasować lub zmanipulować nagrań. To jedyny sposób abyśmy
    przestali umierać na posterunkach. Policja to efekt negatywnej selekcji
    kadr. Ostają się tam jedynie osobniki aspołeczne, amoralne, przekupne i
    zdeprawowane przez ten okruch władzy jaki mają. Jedynie skuteczna
    kontrola ich działań może odwrócić efekt negatywnej selekcji, przez
    eliminację takich osobników.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-02-20 19:38:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zdeprawowane przez ten okruch władzy jaki mają. Jedynie skuteczna
    > kontrola ich działań może odwrócić efekt negatywnej selekcji, przez

    AFAIR Na "komisariacie od Stachowiaka" monitoring "nie działał".
    Ktoś mi odświeży pamięć czy dobrze pamiętam oraz jakie konsekwencje
    ponieśli za to "odpowiedzialni" funkcjonariusze *i ich przełożeni*?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-02-20 19:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Postulowałem juz kiedyś aby nie wolno było dokonywać jakichkolwiek tzw.
    > "czynności" przez policjantów bez ich filmowania i to w taki sposób by
    > nie można było skasować lub zmanipulować nagrań.

    To się nie stanie.

    > Jedynie skuteczna
    > kontrola ich działań może odwrócić efekt negatywnej selekcji, przez
    > eliminację takich osobników.

    I kto to ma zrobić? Politycy którzy mają układ z policją, że ta wypełnia
    rozkazy a oni im gwarantują bezkarność?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-02-20 20:09:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 19:38:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > I kto to ma zrobić?

    My, przez mądre głosowanie w wyborach powszechnych. Nie na populistów
    czy ksenofobów a na fachowców. Oczywiście, rzecz wymaga conajmniej
    kilkudziesięciu lat, wymiany paru pokoleń, pracy wychowawczej w
    szkolnictwie, odsunięcia od państwowego cycka Kościoła itd. Nic się nie
    da zrobić od ręki, kto głosi cudowne a szybkie recepty ten bałwan i
    szkodnik.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-02-20 20:18:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > My, przez mądre głosowanie w wyborach powszechnych.

    LOL. Jak dobrze to rozpracują, to okaże się, że to koderasta był i w
    zasadzie to mu dobrze!

    > rzecz wymaga conajmniej
    > kilkudziesięciu lat, wymiany paru pokoleń,

    Właśnie zresetowaliśmy 30 lat pracy.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-02-20 20:46:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > szkolnictwie, odsunięcia od państwowego cycka Kościoła itd. Nic się nie
    > da zrobić od ręki, kto głosi cudowne a szybkie recepty ten bałwan i

    *TU* jest grupa *PRAWO* a nie "pobożne życzenia" (pl.soc.religia?).

    Wystękaj jakie zmiany prawa by pomogły np. ordynacji wyborczej
    * zmniejszenie/zniesienie 5% gilotyny wyborczej
    Od jej wprowadzenia koalicje rządowe są mniejsze ale wybór dla
    wyborców został IMHO *GÓWNIANY* [coś za coś]
    * wprowadzenie jednomandatowych okręgów wyborczych do Sejmu w
    100% (UK) lub 50% (Niemcy)

    Ja osobiście jestem (obecnie) za wariantem mieszanym: 50% posłów z
    okręgów jednomandatowych a reszta jak teraz ale z niższym (2-3%?)
    progiem wyborczym. To da dość częste ostre *lokalne* starcia
    w okręgach jednomandatowych z różnicami "o włos".

    Demokracja to wyborokracja. W wyborokracji *PRAWDZIWY* wybór musi być
    naprawdę a nie w teorii.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2020-02-20 21:00:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 20:46:39 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Demokracja to wyborokracja.

    Cały Filipek. Drzewa widzi, lasu już nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-02-20 21:01:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 20:18:34 +0100, Shrek napisał(a):

    > Właśnie zresetowaliśmy 30 lat pracy.

    Wypadki przy pracy się zdarzają. Taki mamy naród :) Będziemy to odkręcać
    następne 10 lat i obyśmy zdążyli zanim kryzys klimatyczny przyciśnie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2020-02-20 21:39:16
    Temat: Re: Jak zmienić Polskę na lepszą
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Cały Filipek. Drzewa widzi, lasu już nie.

    A ty swoimi oczami już widzisz las bez drzew? Gratuluje! :-)

    --
    A. Filip